کشف پوست و سر یک پلنگ تازه شکارشده از منزل مسکونی در ساری

دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: روز گذشته مامورین اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساری با همکاری یگان حفاظت محیط زیست استان مازندران موفق به کشف پوست تازه و قسمت هایی از سر یک پلنگ تازه شکارشده از منزل مسکونی فرد متخلف در شهرستان ساری شدند.

به گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، این عملیات که با هماهنگی مسئولان قضایی انجام گرفت، علاوه بر پوست پلنگ تعداد دو قبضه اسلحه شکاری به همراه تعدادی فشنگ نیز از منزل متخلف کشف و ضبط شد. در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط معرفی گردید. تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

تصویر مربوط به این خبر نیست

 

 

+7
-3
  

5 دیدگاه

  1. شفایی می‌گوید:

    سلام
    باید بگیرن دوسال بندازنش زندان و تفنگاشن بش ندن و ۲۰ملیون جریمه اش کنن

    پر طرفدار Thumb up 18 Thumb down 0

  2. Miad می‌گوید:

    Choopane booshehri ba inke aslahe dasht va morede hamle gharar gerefte bood, be palang shellik nakard,AMA in hamvatane bi farhange,bi masoolliate,khodkhah maloom nist be Che dalil in shekar ro khorde.lotfan pey giri konid ta bebinim Che hokmi vasash sader mishe?

    پر طرفدار Thumb up 16 Thumb down 0

  3. امیر می‌گوید:

    وقتی یه برنامه تلویزیونی برای حیات وحش و شناسوندن اون به مردم نداریم همین میشه که یه آدم نادون برای اینکه یه تیکه پوست داشته باشه پلنگ به این ارزشو خیلی راحت می کشه

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 0

  4. حجرگشت می‌گوید:

    واقعا برای مسئولین محیط زیست ایران متاسفام . این آقایان اصلا به حفظ محیط زیست اعتنا نمی دهند و تنها چیزی که برایشان مهم نیست حفظ محیط زیست است . نابودی جنگل های شمار در راه است و ۶۰ درصد جنگل های هیرکانی ایران نابود شده اند و یا تخریب شده است . در راس سازمان محیط زیست باید کسی باشد که دلسوز باشد . کشتار حیوانات توسط حیوانات انسان نما انجام می شود و کسی جلودار آن نیست . ایران تنها اکوسیستمی بود که در آن تمام گربه سانان بزرگ زندگی می کردند . حال نسل شیر و ببر از بین رفت و یوز نیز دیری چند منقرض می شود . کشتار پلنگ و خرس ادامه دارد و با بیرحمانه ترین روش ها پلنگ ها و خرس های بی آزار را می کشند ( کشتار خرس ماده سمیرم و دو توله اش فجیع ترین و شنیع ترین کشتار ها بود که در تمام دنیا دل دوستداران محیط زیست را به درد آورد . ) جریمه ها بازدارنده نیست .ای رئیس سازمان محیط زیست به فکر جریمه ها باش. اگر جریمه کشتار هر حیوان از ۱۰میلیون(مانند آهو) تا ۱۰۰ میلیون(یوزپلنگ آسیایی) باشد , دیگر کسی به خود اجازه نمیدهد اسلحه بردارد و به کشتار حیوانات بپردازد . در کشتار حیواناتی در معرض انقراض زندان نیز در نظر بگیرید . ( همراه با زندان باشد و وثیقه برای آزادی قبول نکنید ). این پیغامی بود از جانب کسی که دلسوزانه حفاظت از محیط زیست ایران را دوست دارد .

    پر طرفدار Thumb up 8 Thumb down 0

  5. sg می‌گوید:

    بی فرهنگ

    پر طرفدار Thumb up 6 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>