مشاهده و تصویر برداری از خرس سیاه آسیایی در منطقه بشاگرد

دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: یه گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان، وفادار مدیرکل این اداره اعلام کرد: در راستای اجرای پروژه بررسی وضعیت خرس سیاه آسیایی با همکاری انجمن طرح سرزمین و اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان در منطقه بشاگرد با نصب دوربین تله ای برای اولین بار تصاویری از این گونه با ارزش بدست آمد.

همچنین در آذرماه سال جاری در منطقه مذکور فیلم های بی نظیری از دو قلاده خرس سیاه آسیایی بوسیله دوربین تله تصویربرداری شده است. خرس سیاه آسیایی از گونه های بسیار کمیاب و در معرض خطر انقراض بوده و با جمعیتی بسیار اندک در محدوده استان های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان زندگی می کند.

+23
-2
  

4 دیدگاه

  1. امیر می‌گوید:

    آفرین به مسوولین اداره هرمزگان

    پر طرفدار Thumb up 14 Thumb down 1

  2. Miad می‌گوید:

    Agha mantagharo pore shekarban konid vagarna khodaye nakarde 2-3 rooze dige doostane shekarchi ramble sho miaran

    پر طرفدار Thumb up 17 Thumb down 1

  3. نیما می‌گوید:

    من یه چیزایی شنیده بودم ولی الان با دیدن این عکس خیلی خوشحال شدم … اما چه فایده اینم منقرض میشه … خدایا این سرمایه های ملی رو حفظ کن … با حمایت و کمک به تکثیر این حیوانات در طبیعت میشه صنعت توریسم راه انداری کرد و هزینه های مورد نیاز سازمان و این حیوانات را تامین کرد … ولی حیف که جنس ایرانی خرابه و آخرش دزدی میکنه!

    پر طرفدار Thumb up 11 Thumb down 2

  4. Kaveh می‌گوید:

    من واقعا نگران وضعیت خرس سیاه بلوچی هستم اگه نیاز هم باشه حاضرم کمک مالی درحفظ این گونه در حال انقراض بکنم لطفا اگه کاری هست که من بتونم انجام بدم من در خدمتگذاری اماده ام

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>