عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس: دعوت از رئیس سازمان محیط زیست به مجلس برای پاسخگویی در مورد کشتار دو راس گوزن کمیاب شوکا

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به نقل از خبرگزاری تسنیم، عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به بررسی طرح کاهش آلودگی هوا در صحن علنی مجلس از حضور رئیس محیط زیست در این فراکسیون خبر داد.

کمال الدین پیرموذن عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح دو فوریتی مقابله و کاهش آلودگی هوای کشور اظهار داشت: فردا طرح دو فوریتی کاهش آلودگی هوا در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود و نمایندگان در خصوص این طرح تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از تصویب طرح دو فوریتی مقابله و کاهش آلودگی هوای کشور، در نخستین جلسه فراکسیون محیط زیست در خصوص این طرح و پاسخگویی به کشته شدن ۲ گوزن کمیاب و علت عدم اقدام به موقع از محمدجواد محمدی‌زاده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دعوت می‌شود.

مجلس خواستار صدور حکم در مورد عاملان کشتار دو رأس گوزن است

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس در ادامه با اشاره به کشتار دو گوزن کمیاب در استان مازندران، گفت: موضوع کشتار گوزن‌های کمیاب در فراکسیون محیط زیست مجلس مطرح است و این فراکسیون به جد پیگیر صدور حکم در مورد عاملان کشتار دو رأس گوزن کمیاب و آبستن شوکا است.

پیرموذن با بیان اینکه این گوزن کوچکترین گونه گوزن کشور است و به گوزن مینیاتوری مشهور است، گفت: این دو گوزن در ۲۱ بهمن در منطقه دودانگه ساری استان مازندران کشته شدند. کشته شدن حیات وحش صدمات جبران ناپذیری را بر کشور وارد می‌کند و ما انتظار نظارت بیشتری را از متولیان امر داشتیم و مراتب را تا حصول نتیجه نهایی در فراکسیون محیط زیست پیگیری می‌کنیم.

+5
0
  

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>