مصوبه بهره برداری از معادن در مناطق چهرگانه محیط زیست اصلاح می شود

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: مدیر کل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت با پیگیری های این سازمان مصوبه بهره برداری معادن در مناطق حفاظت شده اصلاح می شود.

ناصر مقدسی در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب افزود: با رایزنی های به عمل آمده مقرر شد، مصوبه بهره برداری از معادن در مناطق حفاظت شده اصلاح شود.

وی تاکید کرد: هر گونه فعالیت معدنی در مناطق حفاظت شده تابع قوانین خاص گذشته است.

مقدسی اظهار داشت: در حال حاضر  بر اساس سیاست ها و قوانین سازمان حفاظت محیط زیست با هرگونه مجوز بهره برداری جدید از معادن در مناطق حفاظت شده موافقت نمی شود.

مدیر کل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: در مورد معادن متروکه و راکد نیز در داخل مناطق حفاظت شده طبق مقررات عمل می شود.

به گفته وی، طبق دستورالمعلی که به استان ها ابلاغ شده است، هرگونه فعالیت معدنی در مناطق حفاظت شده در تمام استان ها بر طبق قوانین و ضوابط سازمان حفاظت محیط زیست انجام می شود.

+25
0
  

1 دیدگاه

  1. آریان می‌گوید:

    اصلاح بشه؟؟
    تو بعضی از مناطق باید کلا لغو بشه.

    پر طرفدار Thumb up 6 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>