جریمه یک میلیون دلاری شرکت مرسدس بنز به خاطر تولید خودروهای دودزا

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه تایمز کره جنوبی، مقامات وزارت محیط زیست کره جنوبی روز گذشته اعلام کردند شرکت مرسدس بنز در کره جنوبی به دلیل فروش بیش از چهار هزار دستگاه خودرو بنز مجهز به سیستم اگزوزی که مورد تائید وزارت محیط زیست کره قرار نگرفته است مبلغ یک میلیارد وون کره جنوبی معادل نهصد و هفده هزار دلار آمریکا جریمه شده است.

مقامات شرکت آلمانی مرسدس بنز در کره جنوبی اعلام کردند بدون آنکه اعتراضی داشته باشند مبلغ جریمه را پرداخت خواهند کرد.

بر اساس توافقی که قبلا بین شرکت مرسدس بنز آلمان و وزارت محیط زیست کره جنوبی بعمل آمده است خودروهای بنز که در کره جنوبی به فروش می رسد می بایست از نظر سیستم های اگزوز و خروج دود مورد تائید وزارت محیط زیست کره قرار گیرد تا باعث آلودگی هوا در این کشور نشود.

قرار است شرکت مرسدس بنز علی رغم پرداخت جریمه حدودا یک میلیون دلاری، سیستم اگزوز خودروهایی را که از سوی وزارت محیط زیست کره تصویب نشده اند تعویض کند.

+5
0
  

1 دیدگاه

  1. مجتبی می‌گوید:

    این جور احترام میذران به محیط زیست نه مثل کشور ما که اشغال ترین ماشین رو به شهرها میفرستن و هیج کسی جلو این جور ماشین رو نمیگیره

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>