برادران شکارچی به جرم شکار غیرمجاز به تحمل ۶ ماه زندان محکوم شدند

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: پیرو شکایت اداره حفاظت محیط زیست خواف از دو برادر شکارچی سابقه دار که اقدام به شکار غیرمجاز ۴ قطعه باقرقره با استفاده از یک قبضه سلاح ساچمه زنی غیرمجاز نموده بودند ، در دادگستری شعبه ۱۰۱ خواف محاکمه و هر یک از متهمین از سوی قاضی پرونده به تحمل شش ماه حبس و یکی از متهمین نیز به دلیل نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز علاوه بر زندان به پرداخت بیست میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردیدند.

لازم به ذکر است پس از تقاضای تجدید نظر از سوی متخلفین و بررسی مجدد پرونده، رای صادره قطعی بوده و مجرمین می بایست دوران حبس ۶ ماهه خود را در زندان سپری کنند.

در دی ماه سال گذشته دو نفر شکارچی (که قبلا نیز به همین جرم دستگیر شده بودند) بصورت شبانه اقدام به شکار چهار قطعه باقرقره در اراضی جوب دراز قاسم آباد نموده بودند که توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست خواف دستگیر شدند.

عباس طاهریان مسئول محیط زیست خواف با تشکر از قاضی صادر کننده این رای افزود: قطعا چنین احکام قاطعی می تواند خود بعنوان یک عامل بازدارنده در کاهش تخلفات نقش بسزایی داشته باشد.

+5
-1
  

6 دیدگاه

  1. مجتبی می‌گوید:

    شش ماه بس. شما میگین سابقه دار هستن باز هم با مهربانی تمام باهاشون برخورد شد. فکر کنم با بهترین ماشین هم به زندان راهنمایش میکنند. فرداش باز با وصیقه چند هزار تومانی از زندان برای شکار تشریف فرما میشن

    موافقم / مخالفم Thumb up 3 Thumb down 1

  2. امیر می‌گوید:

    آفرین به این خافیا.

    پر طرفدار Thumb up 6 Thumb down 1

  3. محیط بان می‌گوید:

    بازم خواف

    پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 1

  4. فرشید می‌گوید:

    درود بر قاضی عزیز

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 1

  5. سعید هاشمی می‌گوید:

    درود بر بچه های محیط زیست خواف
    متاسفانه اینا با وثیقه آزاد میشن
    بعد میرن یه سلاح دیگه حالا مجاز یا غیر مجاز میخرن و
    این دفعه میرن سراغ محیطبانی که دستگیرشون کرده

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 3

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>