دستگیری شکارچیان دو راس کل و بز وحشی در رودبار

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: درپی دریافت گزارشی از منابع محلی و دوستداران محیط زیست مبنی بر اقدام به شکار غیرمجاز کل و بز از سوی شکارچیان متخلف در عرصه های طبیعی شهرستان رودبار، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست ضمن هماهنگی با مقام قضایی و با اخذ حکم ورود به منزل به تفتیش ۳ واحد منزل مسکونی در منطقه پارودبار و پاکده پرداختند.

امیری افزود: در جریان این بازرسی ها لاشه دو راس کل و بز وحشی، دو قبضه اسلحه شکاری و ۱۸ عدد فشنگ کشف و ضبط و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

متخلفین از از بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست به پرداخت مبلغ ۳۶ میلیون ریال محکوم و به جرم اقدام به شکار غیرمجاز محاکمه و به تحمل زندان یا جریمه نقدی محکوم خواهند شد.

+1
0
  

6 دیدگاه

  1. رضا می‌گوید:

    جریمش از قیمت یه گوسفند الان کمتره . قصد تمسخر نداشتم

    پر طرفدار Thumb up 11 Thumb down 3

  2. حسین دوستار یوز می‌گوید:

    جریمه باید بشه ۱۰ میلیون تومن . قوانین محیط زیست ما مسخره بازیه واقعا خنده داره دیگه نمی دونم چی بگم .

    پر طرفدار Thumb up 12 Thumb down 1

  3. توحید می‌گوید:

    از ده تا دستگیری. ۹ تاش بعد از شکار شکارچی است

    موافقم / مخالفم Thumb up 3 Thumb down 1

    • سامان می‌گوید:

      قبلا هم گفتم یک دوستی دارم توی محیط بانیه میگه ما شکارچیا رو تعقیب می کنیم تا شکارو زدن یه دوتا تیر شلیک می کنیم پا به فرار می گذارندو بعدش تا حیوون داره جون میده حلالش می کنیمه اره دیگه یه جشن اساسی (البته اینم بگم که اینا دست و پاشونا بستن به خاطر اینکه این کلاشهایی که دارن عملا دکوریه و هیچ خاصیتی نداره)

      موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 3

  4. مجتبی می‌گوید:

    خوب یک مرغ زینتی قیمتش از این جریمه ها بیشتر شرم اوره شرم اور

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 0

  5. فرشید می‌گوید:

    ببینید دوستان من جایی نشسته بودم که از گرفتن یک شکارچی بز صحبت می کردند . یکی میگفت آقا تنبلی کرده راحت می تونست در بره یکی میگفت تو محل ما اطلاعاتی داریم که به محیطزیست زنگ زده بلاخره از این مباحث . چون طاقت نیاوردم تحمل کنم وارد بحث شدم و در مورد شکار نکردن و حفظ محیط زیست باهاشون صحبت کردم و خوشبختانه قانع شدند و یکیشون قول همکاری در زمینه جلوگیری از شکار رو به بنده دادند .
    این یعنی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ( دانشجوی محیط زیست )

    پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 1

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>