فراکسیون محیط زیست مجلس مدافع محیط بان محکوم به اعدام است

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره چگونگی برخورد با متخلفان زیست محیطی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه منابع زیست محیطی سرمایه‌های گران‌ بهایی هستند و سالیان سال طول می‌کشد تا این سرمایه‌ها احیا شوند،‌ بنابراین همه باید امانتدار این سرمایه‌ها باشند.

کمال‌الدین پیر‌مؤذن در گفت‌وگو با فارس افزود: در مواجهه با متخلفان زیست محیطی باید قاطعانه‌ترین و جدی‌ترین برخوردها صورت گیرد.

وی با اشاره به محیط‌بانی که محکوم به اعدام شده و نامه‌ای سرگشاده به رئیس سازمان محیط زیست نوشته است، ابراز داشت: فراکسیون محیط زیست مجلس مدافع این محیط بان است.

پیرمؤذن از برگزاری اجلاس محیط زیست و توسعه پایدار در کشور خبر داد و گفت: در این اجلاس ۷۰ کشور حضور خواهند داشت و میزبانی این اجلاس را در بهار آتی، ایران برعهده دارد.

+5
0
  

6 دیدگاه

  1. امیر می‌گوید:

    نمایندگان محترم توجه داشته باشند که اعلام نظر در اینگونه موارد مشکلی را حل نمی کند ؛ مسئولیت ایجاب می کند که یکبار برای همیشه قوانین جامع و قاطعی جهت حمایت از حقوق محیط بانان در مواجهه با متخلفین و متعرضین به عرصه های طبیعی و گونه های ارزشمند و کمیاب گیاهی و جانوری و نیز قاچاقچیان این حوزه تصویب و به مورد اجرا گذاشته شود.

    پر طرفدار Thumb up 15 Thumb down 0

    • نیما می‌گوید:

      این گام بزرگیه،عمل کردن به این گفته ها در شروع دشواره اما باید کمی بیشتر وقت بدیم و ببینیم وزیر رییس جمهور در این باره چه اقدامی میکنه؟ نمیدونم اصلا خانوم ابتکار به این موضوع دقتی کردن؟ که هیچ قانونی رسمی برای حیطه و مدافعه از محیط بانان هست یا نه؟چون من عنوان خبری با این تیر ندیدم فقط همون نامه محیط بان محکوم به یادم هست
      بنظر من اول باید سنگر و پایه های سازمان محکم و استوار بشه بعد شروع به اصلاح کنیم … مثلا اول به پرونده های محیط بانان محکوم رسیدگی بعد به وضع قانون بپردازیم

      پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 0

  2. حامد می‌گوید:

    درود به آقای پیرمؤذن

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

  3. عباس مقدم می‌گوید:

    باید هرچه دفاع از محیط زیست به بسیج واگذار شود تا بصورت قاطع به این نابسامانی ناشی از بی قانونی خاتمه داده شود . دفاع از محیط زیست و جانداران کمتر از دفاع از کشور نیست .

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 2

  4. مهسا می‌گوید:

    دیده بان لطفا خبرهای مربوط به این محیط بان را پی گیر باشید و اطاع دهید. نگداریم که در سکوت برایش حکم بدهند…. اگر پرونده بره اجرای احکام سخت میشه برگردوند. انشاالله خدا محیط بانان را حفظ کند.

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

  5. عباس آزاده می‌گوید:

    باسلام،
    برخورد با شارچیانی که با خوی درندگی اقدام به شکار میکنند و در همان حال و هوا با مانع بزرگی چون محیط بانان وظیفه شناس برخورد می کنند بهتر به نیروهای نظانی و انتظامی سپره شود.
    آیا شکرچیان مذبور جرات حمله به یگان های نظامی را دارند؟
    آیا تجهیزات محیطبانان با تجهیزات نظامی برابری میکند؟

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>