حضور معصومه ابتکار در سومین زنجیره انسانی معترضان به انتقال آب کارون

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: دکتر معصومه ابتکار رییس حفاظت محیط زیست سازمان به همراه استاندار خوزستان عصر امروز دوشنبه در جمع مردم اهواز که در حمایت از رودخانه کارون، زنجیره انسانی تشکیل داده بودند حضور یافت.

معاون رییس جمهور طی سخنانی در جمع مردم اهواز که نسبت به انتقال آب سرشاخه های رود کارون به حوضه های دیگر کشور معترض اند، از تشکیل این زنجیره انسانی حامی محیط زیست حمایت کرد.

خانم ابتکار خطاب به مردم گفت: در نشست شورای عالی آب کشور که فردا در تهران تشکیل خواهد شد، مشکلات مربوط به رودخانه کارون و مسایل انتقال آب توضیحات لازم را خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه طرح انتقال آب بهشت آباد و نیز مسایل رودخانه کارون یک مسئله ملی است و با نگاه ملی باید حل شود، تاکید کرد که از این زنجیره انسانی شما، هم سازمان حفاظت محیط زیست و هم دولت حمایت خواهد کرد.

برخی از شهروندان اهوازی حاضر در این زنجیره انسانی که تعدادشان بالغ بر ۱۰۰ نفر می شد مشکلات مربوط به انتقال آب رودخانه کارون و احتمال خشکی اراضی پایین دستی را آن مطرح کردندکه عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان پاسخگوی برخی سئوالات آنان شد.

این سومین اجتماع نمادین زنجیره انسانی در حمایت از رودخانه کارون است که طی دو هفته گذشته در ساحل رودخانه کارون درمقط اهواز تشکیل می شود.

شرکت کنندگان در اجتماع نمادین امروز، پلاکاردهایی درحمایت و حفاظت از رودخانه کارون و مبارزه با ریزگردها دردست داشتند.

معصومه ابتکار بعد از ظهر امروز دوشنبه برای بررسی مسایل زیست محیطی استان خوزستان وارد اهواز شد.

+4
0
  

2 دیدگاه

  1. میعاد می‌گوید:

    خانم ابتکار ممنون از زحمتی که کشیدین
    یه سؤال داشتم
    چرا صحبت های نماینده شادگان آقای تمیمی که در رابطه با کارون ونیازه مردم خوزستان به اب کارون رو گوش نکردین و هیچ وقتی به نماینده مردم که میخواست حرف دل خوزستانی ها رو بزنه ندادین؟ تا آخر ایشون به حالت قهر جلسه رو ترک کرد
    واقعا چرا؟از نظر شما نظر مردم خوزستان مهم نبود؟

    پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 0

  2. امیر می‌گوید:

    آفرین به هموطنانی که میرن و کنار کارون این حرکت زیبا رو انجام میدن

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>