روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان گلستان به عنوان روابط عمومی برتر محیط زیست کشور انتخاب شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: روز گذشته همایش یکروزه مدیران روابط عمومی ادارات کل حفاظت محیط زیست سراسر کشور در محل ساختمان سازمان حفاظت محیط زیست در پردیسان تهران و با حضور معصومه ابتکار برگزار گردید.

احمد دباغیان سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و لوح سپاس خود را از معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست دریافت نمود.

شفافیت، شجاعت و سرعت عمل روابط عمومی محیط زیست گلستان بویژه در یک سال اخیر و پس از تغییر مدیریت این اداره کل منجر به تعامل بسیار مفید و سازنده مابین این اداره کل و رسانه ها و تشکل های محیط زیستی شده است.

انتشار به موقع و صادقانه رخدادهایی چون ضرب و شتم دو محیط بان این استان توسط شکارچیان غیرمجاز، برخوردهای متعدد حیات وحش با خودروهای عبوری در جاده پارک ملی گلستان از جمله مرگ یک ماده پلنگ، آتش سوزی های مکرر در پارک ملی گلستان و غیره منجر به افزایش آگاهی و ایجاد حساسیت عمیقی در جامعه و مسئولین نسبت به مخاطرات محیط زیست و محیط بانان کشور گردید.

هم اکنون به لطف شیوه مناسب اطلاع رسانی و فرهنگسازی عمومی و تعامل خوب روابط عمومی محیط زیست استان گلستان با رسانه ها، سمن ها و سایر تلاش های بسیار مفیدی در جهت انتقال جاده آسیایی به خارج از پارک ملی صورت گرفتنه است.

امید است این رویه در برخی ادارات کل حفاظت محیط زیست که از رسانه ای شدن رخدادهایی چون مرگ و میر حیات وحش، درگیری محیط بانان و متخلفین، کشتار گونه های جانوری و انواع آلودگی های محیط زیستی هراس داشته، آنرا دلیل بر ضعف مجموعه خود دانسته و از انتشار اینگونه اخبار خودداری می کنند نیز به اجرا درآید.

0
0
  

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>