روز خبرنگار بر تمامی اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران محیط زیست مبارک باد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: خبرنگار منجی ثبت لحظاتی است که بی حضور او نشانی از آنها در یادها نمی ماند.

در میان آنچه می ماند نیز اغلب دشواری کار خبرنگار و مرارت های او برای تبدیل رویدادها به کلمات و تصاویر کمتر به چشم می آید و کسی اورا نمی شناسد.

روز خبرنگار بهانه ای است هرچند کوتاه و البته ناتمام، برای پاسداشت سختی های انسان هایی که با خبررسانی خود آگاهی و قدرت می آفرینند. دیده بانان بیداری که چنان نقشی پررنگ در زندگی هر روزه ما یافته اند که از فرط نزدیکی به ما دیده نمی شوند و آن قدر امروزند که در دیروز و فردا جای نمی گیرند.

ضمن گرامی داشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه و بخصوص خبرنگاران حوزه محیط زیست کشور صمیمانه تبریک می گوییم.

خبرنگاران محیط زیست، نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان رنج موجوداتی است که نمی توانند دردهایشان را بگویند و فریادشان بی صداست.

روز خبرنگار مبارک

+156
0
  

15 دیدگاه

  1. برازجان می‌گوید:

    تبریک به همه خبرنگاران پرتلاش کشور بخصوص دیده بان عزیز
    موفق باشید

    پر طرفدار Thumb up 17 Thumb down 0

  2. گلیل می‌گوید:

    روز بر شما بزرگواران مبارک
    پاینده باشید

    پر طرفدار Thumb up 8 Thumb down 0

  3. محیط بان ایران می‌گوید:

    سلام دیده بان گرامی
    روز خبرنگار بر شما ، همکاران و تمامی خبرنگاران بویژه خبرنگاران حوزه محیط زیست مبارک باد .

    پر طرفدار Thumb up 9 Thumb down 0

  4. شهرابی می‌گوید:

    بی شک خبرنگاران و رسانه های حوزه محیط زیست، خود در خط مقدم حفاظت از محیط زیست هستند و البته اطلاع رسانی صریح و آگاهی بخشی صحیح به تمام اقشار مردم و مسئولان به خودی خود بسیاری از مشگلات زیست محیطی رو حل میکنه و البته خبرنگار و رسانه زیست محیطی باید دیگر همکارانش رو نیز نسبت به مشگلات و معضلات زیست محیطی حساس کنه
    خیلی از مشگلات زیست محیطی ما ریشه در فساد و خودخواهی و نفوذ داره! خبرنگار حوزه محیط زیست با واکاوی این مشگلات، حساسیت ایجاد کرده و نگاه ها رو به سمت مشگلات زیست محیطی هر چند از دریچه ای دیگر سوق میده!…(این مورد رو بیشتر باز نمیکنم باید سیاست داشت)
    همه طبیعت دوستان با آگاهی رسانی و البته اطلاع رسانی دقیق میتونن نقشی هر چند کوچک به عنوان یک خبرنگار زیست محیطی داشته باشن کافیه یه نگاه به اطرافمون داشته باشیم
    خبرنگاران و رسانه های حوزه محیط زیست خود همیاران محیط زیست هستند روزتون مبارک

    پر طرفدار Thumb up 9 Thumb down 0

  5. امید عزت پور می‌گوید:

    با سلام روز خبرنگار را به مدیر توانمند پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران؛ کیوان هوشمند عزیز که بدون هیچ چشم داشتی می نویسد ، از وحوش بی زبان و بی دفاع که همه آنها به راستی بر وجود پاکت درود می فرستند و تمامی محیط زیستی نویسان تبریک می گویم.
    من هم می نویسم ولی افسوس که گویا سال های دور است و از فضای رسانه ای اطلاع زیادی ندارند و با واکنش های تندی مواجه می شوم ولی دلیلش را نمی دانم کسانی هستند که همیشه نیمه خالی لیوان را می بینند.
    پاینده باشی

    پر طرفدار Thumb up 8 Thumb down 0

    • کاکتوس می‌گوید:

      امید عزت پور گرامی هر که بیدار است وظیفه دارد خفتگان را هم بیدار کند، دلسرد نباش من هرچندی به وبلاگت سری میزنم. خوب است که از محیط بانان بیشتر بگویی و هر چند وقتی با بعضی از همکارانت مصاحبه ای انجام دهی و منتشر کنی همچون سرکار خانم لیلا مهرجو. و دیگر نکته ای است که خیلی وقت است میخواهم به شما بگویم مدام از یاد میبرم، این بخش دودیفرانسیل را از وبلاگتان حذف کنید یا حداقل مورد های در دسترس تر را در آن بگنجانید. نمیدانم آن پاژن های قدیمی جمع شده و همه تان حداقل پیکاپ دارید یا خیر از این موضوع اطلاعی ندارم اما بهتر است خودرو های سازگار با محیط زیست را معرفی کنی که ربط بیشتری به محیط زیست دارد تا این خودرو های آمریکایی پر مصرف که هرکدامشان برای خود یک کارخانه است!!! D:
      این نظر را ابتدا آمدم در وبلاگ خودت منتشر کنم اما متاسفانه جای نظر دادن نداشت. اما از همین جا از ته قلبم برای شما و همکارانتان هم ابتدا در ایران و بعد در کل دنیا آرزو بهترین ها را دارم.

      پر طرفدار Thumb up 9 Thumb down 0

    • احمد و سارا می‌گوید:

      با سلام و خسته نباشید خدمت دیده بان و آقای عزت پور
      روز خبرنگار بر شما و همکارانتان مبارک باشد آقای عزت پور من همیشه از نظرات و فیلمهای مستندی که در وبلاگتان گذاشته اید استفاده کردم ارزش کار شما و همکاران عزیزتان بر کسی پوشیده نیست انشااله روزی برسد که از شما و همکارانتان در سازمان به بهترین نحو استفاده شود مخصوصا در سمت ریاست یا معاونت یگان حفاظت که از جنس خود شما باشد و با تمام مشکلات محیط بانان به طور کامل آشنا باشد . من به شخصه دست شما را به گرمی می فشارم و آرزو دارم یک روز کاری در کنار شما باشم . اجرتان با خداوند منان .

      پر طرفدار Thumb up 8 Thumb down 0

  6. کاکتوس می‌گوید:

    امیدوارم روزی باشد که میلیون ها میلیون بازدید کننده از این سایت خوبتان دیدن کنند.
    این مناسبت ها باعث می شود حداقل یک روز در سال را به قشری خاص فکر کنیم و درباره دغدغه های آن ها بگوییم امیدوارم روزی برسد که همه روزه به فکر هم باشیم نه تنها یک روز در سال را!
    یک سوال از دیده بان داشتم درباره سایتتان چرا بعضی لینک های خبرهای گذشته حذف شده یا پیدا نمیشود!؟؟

    پر طرفدار Thumb up 11 Thumb down 0

  7. زهره می‌گوید:

    حرفه شریف خبرنگاری و مقام شامخ خبرنگار را ارج می نهیم.
    این روز بر تمام مخبران فعال عرصه محیط زیست بویژه مدیر محترم سایت دیده بان محیط زیست و همکاران گرامی شان مبارک باشد.
    دستانتان پرتوان و راهتان پر رهرو باد!

    پر طرفدار Thumb up 8 Thumb down 0

  8. جرجانی می‌گوید:

    روز خبرنگار را به همه خبرنگاران راستین و به ویژه مدیران و اعضای این سایت دوست داشتنی تبریک میگم و آرزوی موفقیت و سلامتی را برای همه ی شما از خداوند منان را دارم…

    پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 0

  9. امیر می‌گوید:

    دیده بان عزیز
    روز خبرنگار را به شما و همه خبرنگارانی که با عمل به مسئولیت خطیر خود، مشکلات کشور (بخصوص مشکلات حوزه محیط زیست و میراث فرهنگی) را پیگیری و اذهان عمومی را آگاه می سازند صمیمانه تبریک می گویم و برای شما عزیزان آرزوی تندرستی و توفیق روزافزون دارم.

    پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 0

  10. احساس می‌گوید:

    خبرنگاران به داد محیط زیست برسید.

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

    • امیر می‌گوید:

      احساس عزیز
      آنچه که می تواند محیط زیست ایران را نجات دهد تشکیل زنجیره ای از سه عنصر اصلی است:
      - خبرنگاران برای پیگیری و آگاه سازی اذهان عمومی
      - مردم برای مطالبه حقوق زیست محیطی خود، انجام وظایف خود در این خصوص و واکنش سریع و قاطع در برابر مشکلات این حوزه
      - مسئولین برای رفع مشکلات زیست محیطی و جلوگیری از اقداماتی که موجب تشدید مشکلات موجود یا ایجاد مشکلات جدید در این حوزه می شود و فرهنگ سازی در این خصوص از طریق سازمانها و رسانه ها

      خبرنگاران متعهد تنها یک عضو این زنجیره هستند و بتنهایی نمی توانند وضعیت بحرانی محیط زیست کشور را بهبود ببخشند و اینکه ما کنار بنشینیم و بگوییم “خبرنگاران شما به داد محیط زیست برسید” انتظار نابجایی است. ما هم وظیفه داریم حقوق زیست محیطی خود را به هر شکل مناسب و مؤثر به مسئولین یادآوری و از ایشان مطالبه نماییم.

      موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

  11. جمشید ازخوی می‌گوید:

    صفحات محیط زیست روزنامه ها و پایگاه های مربوط به حیات وحش و فیلمهای دنیای حیات وحش از پرمخاطب ترین و زیباترین و مهیج ترین ها هستند و این به مدد افکار پیشرو و مترقی و دیدگاه های شجاعانه خبرنگاران در چهار گوشه جهان است. دستان یکان یکان شما پر توان و روزتان فرخنده.

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

  12. kooshan می‌گوید:

    ضمن تبریک این روز به خبرنگرران و پایگاههای خبری خصوصا در عرصه محیط زیست و حیات وحش امید است خبرنگاران هرچه بیشتر به استانداردهای حرفه ایی فعالیت خود نزدیک شوند و کشورها و دولتهای جهان نیز تسهیلات و مقدمات ضروری را برای دستیابی به این هدف برای آنها مهیا کنند

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>