شهرام احمدی بعنوان مدیرکل جدید محیط زیست چهارمحال و بختیاری منصوب شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: طی مراسمی که امروز (شنبه ۱۸ مردادماه) در سالن اجتماعات موزه تاریخ طبیعی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات دکتر سعید یوسف پور مدیرکل سابق، شهرام احمدی به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مهناز مظاهری معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست ، سید احمد نبوی مشاور رئیس و مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان، علیرضا عباسی مدیرکل حراست سازمان، سید محمدعلی قوامی مشاور مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان، گودرز امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جمعی از مسئولان استانی، سازمان های مردم نهاد محیط زیستی، محیط بانان و کارکنان حفاظت محیط زیست، مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

شهرام احمدی دارای فوق لیسانس آموزش محیط زیست از دانشگاه پیام نور تهران بوده و در سمت های معاون پایش اداره حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری به مدت ۶ ماه و به مدت ۳ سال فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری بوده است.

+126
-26
  

7 دیدگاه

  1. امیر می‌گوید:

    خیلی کار خواهد داشت

    پر طرفدار Thumb up 14 Thumb down 2

  2. برازجان می‌گوید:

    موفق باشی

    پر طرفدار Thumb up 12 Thumb down 1

  3. جمشید ازخوی می‌گوید:

    همین که به تخصص در کنار شغل مرتبط بهاء و اهمیت داده شده است، خدارا هزاران بار شکر میکنم.!
    از فوق لیسانس زمین شناسی و دکترای … روزن امیدی به زیست بوم رها شده این ملک گشوده نشد که نشد.

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 0

  4. آزاد ( محیط بان ) می‌گوید:

    با آرزوی موفقیت برای جناب آقای یوسف پور

    داغ Thumb up 4 Thumb down 4

  5. برقعی می‌گوید:

    تا چندی پیش مدیر قبلی محیط زیست خراسان شمالی با پرسنل استان دچار مشکل و تنش شده بود. بعد از کلی کش و قوص و تخریب همدیگر توسط مخالفان و موافقان مدیر؛ سازمان آقایی را معرفی کرد که به اصطلاح مهندس ساختار و مدیریت منابع انسانی بود. بعدا فهمیدیم این آقای متخصص ساختار از اقوام درجه یک بچه های بازرسی سازمان هستش و این حرفا و قولها جهت بهبود شرایط همش کشکه. و برا سازمان تنها چیزی که مهم است حفظ پستهاشون هست و باند بازیشونه و تنها چیزی که اهمیت نداره محیط زیست هست. میگن نه تحقیق کنن این آقا قوم و خویش کیه تو سازمان. یا بیان ببینن چطور به افرادی که با نماینده ها ارتباط دارن پست داده و هواشون را داره (در واقع عدم حل مشکلی که در مدیریت قبلی بود)

    داغ Thumb up 6 Thumb down 5

    • حسین می‌گوید:

      جناب برقعی تا وقتی پارتی باز ی تو مملکت از بین نره نه وضع محیط زیست و نه وضع هیچ جای دیگه ای از این که هست بهتر که نمیشه بد تر هم میشه. واقعا متاسفم چه طوری روشون میشه اقوامشون را با لابی بر سر پستهای حساس میزارن. از خدا بترسید.

      پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 2

  6. مهدی می‌گوید:

    دوست عزیز چسم بسته غیب میگی ها؟ این تابلو نیست که یکی از یک استان دیگه از شمال میاد مدیر کل میشه؟ مگه تو خراسان شمالی قحط الرجاله و یکی نیست بزارن مدیر محیط زیست که از شمال آوردن؟؟؟ همش پارتیه عزیز شک نکن.

    موافقم / مخالفم Thumb up 3 Thumb down 2

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>