تبدیل وضعیت ۴۸ نفر از محیط بانان استان تهران از قراردادی به پیمانی ابلاغ گردید

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: در چهارمین روز گرامیداشت هفته دولت و همزمان با روز کارمند احکام تبدیل وضعیت ۴۸ نفر از محیط بان استان تهران از وضعیت قراردادی به پیمانی ابلاغ گردید.

به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، محمد هادی حیدرزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران عصر دیروز در حاشیه مراسم اعطاء احکام تبدیل وضعیت شغلی ۴۸ تن از محیطبانان استان گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که از تلاش ها و زحمات دولتمردان و کارکنان بدنه دولت خصوصا در کشور ما که موتور اصلی و محرکه در بخش دولتی است یاد شود.

وی با بیان اینکه در مسیر توسعه کشور بخش دولتی نقش اول را ایفا می کند اظهار داشت: در حالیکه در کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه دولت فقط وظیفه نظارتی و برنامه ریزی را دارد و بخش خصوصی در عمده فعالیت ها نقش اصلی را بر عهده دارد، ولی در کشور ما بار مسئولیت ها و نقش پذیری های دولت زیاد است و در واقع در مسیر توسعه، بدنه دولت به همراه توان کارشناسی و کارگری مسئولیت ها را عهده دار است.

حیدرزاده با اشاره به توفیقات دولت در یکسال گذشته در حوزه های سیاسی، اقتصادی و بین المللی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در بحث کنترل تورم و مهار قیمت ارز همچنان رکود اقتصادی نسبی را به همراه داشته است و با توجه به تغییرات اندک، برنامه ریزی برای وضعیت معیشتی مردم بویژه کارکنان از الویت های اساسی دولت می باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین افزود: اولین نیاز یک فرد در جامعه بعد از نیازهای حیاتی، نیاز شغلی و پس از آن امنیت شغلی برای فرد شاغل است. وی ادامه داد: در دولت تنوع روش های استخدامی که از قدیم وجود داشته باعث شده که نظام اداری مشخصی خصوصا در رابطه با جذب و بکارگیری کارمندان وجود نداشته باشد و موضوع امنیت شغلی همواره دغدغه اصلی بسیاری از گروه های کاری باشد.

حیدرزاده گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته و موافقت معاونت توسعه ریاست جمهوری، کار تبدیل وضعیت ۴۸ نفر از محیطبانان استان تهران به انجام رسید و امروز این تعداد با دریافت احکام شغلی پیمانی خود احساس امنیت و آرامش بیشتری می کنند و قطعا این موضوع در انگیزه و بکارگیری توان کاری آنها بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار امیدواری کرد با نگاه ویژه ریاست جمهور به مباحث زیست محیطی و پیگیری های مجدانه ریاست سازمان بتوان در فاز بعد شاهد تبدبل وضعیت نیروهای کارشناسی که قبلا در آزمون مربوطه قبول شده اند باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در پایان با بیان اینکه کمبود نیروهای محیط بانی یک واقعیت است توصیه هایی هم به محیط بانان داشت.

وی نظام نامه حفاظتی پاسگا هها را معیار اصلی ارزیابی عملکرد محیطبانان برشمرد و گفت: رعایت شیفت های مرتب و منظم کاری در پاسگاه ها باتوجه به حساسیت مناطق، دقت در حفظ و بکارگیری سلاح توسط محیطبانان و رعایت دقیق پوشش سازمانی از جمله مواردیست که محیطبانان باید در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی از آموزش محیطبانان در شرایط سخت خبر داد و اظهار داشت: به منظور افزایش توان جسمانی پس از هفته دولت دوره های آموزشی زندگی در شرایط سخت برای محیطبانان استان تهران در مناطق مشخص برگزار خواهد شد.

+10
0
  

9 دیدگاه

  1. مهدی حامی حیات وحش می‌گوید:

    برای محیط بانان ایران هرکار کنید کم است و حق آنان خیلی بیش از اینهاست…
    مبارکتان باشد و بامید روزی که دیگر محیط بان دغدغه نان، معیشت و عدم پشتیبانی
    مراجع قضائی را نداشته باشد و با فراغ بال و خیالی آسوده به مبارزه با اشرار و غارتگران
    حیات وحش بپردازد…………

    پر طرفدار Thumb up 16 Thumb down 7

  2. م ... می‌گوید:

    خدارو شکر که حداقل بعضی از محیط بانا با سوابق بالا جذب شدند و در کنارشون بعضی از محیط بانا که سابقه کمتر از ۵ سال دارند ، به فیض رسیدند و کاش یک فکری هم برای کارشناسای این استان میکردند که همه با مدرک تحصیلی بالا و سابقه زیاد هنوز قراردادی هستند .

    پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 0

  3. مهدی می‌گوید:

    خیلی خوشحال شدم. مبارکشون باشه.

    پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 0

  4. یوز پلنگ درز می‌گوید:

    انشاالله بتونن در سایه سار طبیعت ایران خدماتی شایان ذکر داشته باشند

    پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 0

  5. تنها می‌گوید:

    با آرزوی توفیق و کامیابی
    انشا ا… سایر دوستان نیز از این موضوع منتفع و شامل کلیه زحمت کشان محیط زیست شود.

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

  6. داود می‌گوید:

    خدارا شکر که دولت برای این عزیزان کاری کرد

    پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 0

  7. سهراب می‌گوید:

    جای خوشحالی داره.

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

  8. رضا می‌گوید:

    کاش یه فکری به حال نیروهای شرکتی بکنند

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

  9. حسن می‌گوید:

    من نیروی شرکتی هستم هشت ساله که در محیط زیست خدمت میکنم محیط بان رسمی حامی ندارد چه برسه به نیروی شرکتی اونهم اینکه در گشت و کنترل به کار گرفته می شوند …!!!!

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>