عیادت معصومه ابتکار از مجروح اسیدپاشی در اصفهان

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: صبح امروز (جمعه ۹۳/۸/۲) دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از خانم مرضیه ابراهیمی مصدوم واقعه اسید پاشی در اصفهان و خانواده وی در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان عیادت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، در این دیدار که پدر و همسر خانم ابراهیمی نیز حضور داشتند، معاون رئیس جمهور ضمن ابلاغ سلام و پیام دکتر روحانی رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به وضعیت ایشان و پیگیری موضوع  تا ریشه کنی اینگونه اتفاقات در کشور، برای بهبود مصدوم ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: در مقابل این حرکت جنایت آمیز و غیر قابل قبول، همه دولتمردان ابراز تاسف کرده و خواهان برخورد جدی هستند.

دکتر ابتکار رسیدگی به این واقعه را یکی از موارد دستور کار هیأت دولت در جلسه آتی اعلام کرده و اظهار داشت که گزارش این دیدار را شخصا در جلسه دولت مطرح خواهم کرد.

خانم مرضیه ابراهیمی مصدوم این واقعه نیز ضمن ابراز قدردانی از همه کسانی که از سراسر کشور نسبت به وی ابراز محبت کرده اند، به خصوص از کادر درمانی بیمارستان تشکر نموده و درخواست کرد تا برای بازگشت سلامتی اش دعا کنند.

دکتر ابتکار نیز ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این مصدوم جوان، از کادر پزشکی بیمارستان تشکر نمود.

+121
-3
  

18 دیدگاه

  1. مهدی:حامی حیات وحش می‌گوید:

    بنده به سهم خود دست به دعا برداشته و برای این هموطن عزیز که مورد ستم و جور اشخاص رذل , کثیف و از خدا بیخبر قرار گرفته اند از خداوند قادر متعال شفای عاجل مسئلت نموده و امیدوارم باعث و بانی این فاجعه اسفبار هرچه سریعتر دستگیر شده و در پیشگاه عدالت بسزای عمل ننگین خویش برسد….

    ضمن قدردانی از این عمل نیک و خداپسند بانو ابتکار از ایشان میخواهیم در مورد قتل عام و نسل کشی پرندگان مهاجر در فریدونکنار هم در جلسه هیئت دولت مسئله را مطرح و هرچه سریعتر برای این فاجعه سیاه و بزرگ محیط زیستی قرن حاضر چاره اندیشی نمایند و با مسببین و قاتلین این میهمانان سرزمینمان (پرنده های مهاجر) با قاطعیت تمام و بدون هیچ چشم پوشی و اغماضی برخورد نمایند…
    و چنانچه در پشت پرده مسائل و ملاحظاتی میباشد که بدون تردید هست وظیفه ملی میهنی خود را انجام داده و مسائل را برای ملت بزرگ ایران شفاف سازی نمایند و مطمئن باشند که در اینصورت از پشتیبانی احاد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برخوردار خواهند بود….
    اجرتان باخداوندبزرگ ومتعال.

    پر طرفدار Thumb up 33 Thumb down 6

  2. ایان می‌گوید:

    امیدوارم هرچه زودتر این جانیان به سزایی اعمالشان برسند
    خانم ابتکار کارخوبی است اما کاش برای حمایت از حیات وحش کاری میکردید و جلوی این کشتار را می گرفتید

    پر طرفدار Thumb up 27 Thumb down 5

  3. مجید می‌گوید:

    ممنون از سرکار خانم ابتکار که در جایگاه معاون رئیس جمهور به اصفهان سفر کرده و از این هموطن مظلوم عیادت فرمودن

    اسیدپاشی افراد متحجر به دختران سرزمینمان را بشدت محکوم می کنیم

    پر طرفدار Thumb up 30 Thumb down 0

  4. میثم می‌گوید:

    با شنیدن این اخبار قلبم درد گرفت :(
    فقط فکر اینکه اگر جای یکی از این دختران ایران از اقوام یا اعضای خانواده خودم باشه به شدت عصبی و ناراحت میشم..
    این افراد اسید پاش شبه انسان هستند و بویی از انسانیت نبرده اند.
    هر چند این برخورد ها و اسید پاشی در میان مرام و منش بعضی ها غریبه و نا اشنا نیست سالها پیش هم اتفاق افتاده…
    ایران من به کدام سو در حرکت هست خدایا؟؟!!!!!
    کجای تمدن و دین و فرهنگ این سرزمین همچین اعمالی تعریف شده؟؟؟؟
    پس کجاست اون برخورد های رعد اسا و قهر امیز در ظرف چند ساعت شناسایی و بازداشت متخلف؟؟!!! چی شد؟؟؟

    تصور اینکه زنان یک جامعه باید با ترس و استرس از خونه بیان بیرون اونم در این زمان و روزگار واقعن جای تاسف و ناراحتی داره….
    برای اون دسته از افرادی هم که این اتفاق شوم ننگین و تاسف بار رو مایه شوخی و تمسخر قرار دادن و بر روی بانوان اب معدنی میپاشن متاسفم واقعن متاسفم…
    بعضی وقتا به رفتار داعشی ها فکر میکنم که چطور ممکن هست یک انسان همچین اعمالی رو انجام ولی غافل از اینکه شناگر در مملکت خودم زیاد هستکه با یک سطل اب به شنا میفتن…

    وقتی خوشونت در جامعه ای این چنین بالا هست چطور ممکن هست به حیات وحش و محیط زیست رحم بشه…چطورممکن هست یک متخلف از هدف قرار دادن یک حیوان ماده و ابستن ناراحت بشه…
    چطور ممکن هست که از کشتن یک خرس و توله هایش ناراحت بشن…

    پر طرفدار Thumb up 17 Thumb down 1

    • درنا می‌گوید:

      خداوند هم بر ظالمان لعنت می فرستد اینجور آدمها به فرض که از مجازات دولت هم بگریزند ملعون خداوند هستند هیچ ظالمی عاقبت به خیر نخواهد شد…

      پر طرفدار Thumb up 12 Thumb down 0

  5. عباس محمدی می‌گوید:

    درود. کار زیبایی کرده اند.

    پر طرفدار Thumb up 10 Thumb down 0

  6. علی می‌گوید:

    با تشکر که به این خبر پرداختید
    همه مردم آزاده ایران از این خبر اسید پاشی ناراحت و اندوهگین هستند
    دولت وظیفه دارد تمام خرج و مخارج این هموطنانمان که مورد این ظلم قرار گرفته اند را برعهده بگیرد
    لحظه ای خواهرانمان را به جای این عزیزان فرض کردن غیر قابل تحمل است ؟
    باشد که شاهد هیچ جنایتی در جامعه مان نباشیم ایدون باد.

    پر طرفدار Thumb up 13 Thumb down 0

  7. علی اصف می‌گوید:

    امیدوارم اگر دستگیر شدن به سزای کارشون برسن. اصفهان واقعا این روزها ترسناک شده

    پر طرفدار Thumb up 15 Thumb down 0

  8. کلارى می‌گوید:

    این أسید پاشان از اصحاب قوم الظالمین هستند که أسلاف أیشان در أفغانستان در قالب طالبان و امروزه در عراق وسوریه در قالب داعش و اینک در أصفهان پایتخت فرهنگى ایران عزیز به نام دین با أوباش گرى سعى در مخدوش نمودن دین خدا را دارند ،اینان و أربابان مزدورشان هیچ عقیده قابل دفاعى ندارند چه اگر غیر از این بود جرأت طرح آن را داشتند، ،خدا وند عذاب دنیوی وآخروى را نصیب شان گرداند، و به سهم خود از سرکار خانم دکتر ابتکار براى این کار نمادین وماندگار کمال تشکر را دارم.

    پر طرفدار Thumb up 18 Thumb down 0

  9. سولماز می‌گوید:

    ممنون از خانم ابتکار . امیدوارم زودتر این وحشی رو به سزای کارش برسونند تا بفهمند این مملکت قانون داره و جای وحشی گری نیست

    پر طرفدار Thumb up 13 Thumb down 0

  10. زهره می‌گوید:

    اهمال در دستگیری و مجازات چنین کسی با روح تعالیم قرآنی در تناقض است. بی صبرانه منتظر دستگیری این جنایتکاران و قصاص هستیم. آمنه چند سال پیش فقط بخاطر عدم تکرار این جنایت تا آخرین لحظه اصرار بر قصاص داشت. آن موقع بسیاری از ما به دلیل فشارهای روانی حقوق بشری بین المللی از بخشش اسیدپاش خوشحال شدیم. ولی اکنون می فهمیم که اسیدپاش باید قصاص می شد چون در این صورت هیچ ذات پلیدی جرات ارتکاب چنین جنایتی را نمی داشت و اکنون چند انسان تا پایان عمر در حسرت از دست دادن بینایی و زیبایی چهره شان روزگار نمی گذراندند.

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 1

  11. مهسا می‌گوید:

    خیلی دردناک است. متاسفم که این را میگویم، اما از مرگ هم بدتر است.. امیدوارم پزشکان حاذق تمام تلاششان را برای این دختران انجام دهند..

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 1

  12. کاکتوس می‌گوید:

    درکت میکنم دیده بان که چرا کامنتم کلا حذف شد!!
    ایراد نداره سرتون سلامت که بازم خیلی از خبرها منتشر میکنید.
    درود به ابتکار و امثال ایشان و ننگ بر کسانی که سکوت میکنند.

    پر طرفدار Thumb up 10 Thumb down 1

  13. کاش جرمی تعریف میشد تحت عنوان «بردن آبروی ایران نزد جهانیان» و براش شدیدترین مجازات ها را در نظر می گرفتند؛
    بعد کثافت های گندیده بی وجودی که با این کارها آبروی کشور را نزد جهانیان می برند و نام ایران را خدشه دار می کنند به جرم «بردن آبروی ایران نزد جهانیان» محکوم و شدیدترین مجازات ها در مورد آنها اعمال شود!

    پر طرفدار Thumb up 9 Thumb down 1

  14. خوش می‌گوید:

    کار خوبیه، ولی ایکاش بیشتر بفکر محیط زیست وهمکاراش بود وانها را به مسولین مربوبطه واگذار میکردین تا خاطیان به سزاشون برسانند. کاش روزی برسه کار همه ما برای خدا باشه

    پر طرفدار Thumb up 16 Thumb down 1

  15. محیط بان جعفری می‌گوید:

    تشکرسرکار خانم ابتکار ، من فکر می کنم وظیفه هر مسئول ، معتمد ، دولتمرد، و… به عیادت این فرزندان مجروح این مرز و بوم بره ، چنین افراد ظالم و وحشی پی به ظلم خود ببرند و شاید گوشه ای از وجدان خفته آنها بیدار شد و چنین اعمال قبیحی ریشه کن گردد.

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>