چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست دوم تا پنجم اسفندماه برگزار می شود

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار اقتصاد سبز اقتصاد مقاومتی با حضور سازمان‌ها، نهادها، صنایع، شرکت ها و تشکل های مردمی محیط زیستی از دوم تا پنجم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

مجید فدایی سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست و رییس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست اظهار داشت: این نمایشگاه که یکی از مهمترین رویدادهای زیست محیطی کشور در نیمه دوم سال جاری است، به مدت ۴ روز و از تاریخ دوم تا پنجم اسفند ماه برگزار می‌شود و در آن شرکت های داخلی و خارجی آخرین پیشرفتها، دستاوردها و تکنولوژی های خود در زمینه محیط زیست و صنایع مرتبط در بخش های تولیدی و خدماتی را ارایه می کنند.

مجید فدایی هدف از برگزاری نمایشگاه را بستر سازی مناسب برای مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست، معرفی توانمندی‌های محیط زیستی در بخش خدمات فنی و مهندسی، آشنایی با مدیریت‌های زیست محیطی، سازمان‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی و اطلاع رسانی زیست محیطی عنوان کرد.

رییس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، آشنایی با سازمانهای زیست محیطی، بستر سازی مناسب برای مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست، ارایه راهکارهای اصولی و عملی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست، ایجاد انسجام بین بخشی برای توانمندسازی پروژه های زیست محیطی، گسترش فرهنگ طبیعت گردی و معرفی انرژی های نو و تجدیدپذیر و صنایع سبز را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان این که شرکت های حاضر در این نمایشگاه خدمات مختلف فنی و مهندسی زیست محیطی را نیز ارایه می کنند، گفت: در این نمایشگاه امکانات و تکنولوژی های نوین زیست محیطی در بخش های مدیریت کیفیت هوا، آب، خاک و دیگر بخش های مرتبط معرفی خواهد شد.

به گفته سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، مدیریت بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت و اجرای پروژه های زیست محیطی، پروژه های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه گیری و فناوری آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف سوخت، خودرو سبز و استانداردسازی خودروها، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب و … از مهمترین زمینه‌های حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست می باشد.

مجید فدایی درخصوص برنامه‌های جانبی این نمایشگاه نیز افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در حاشیه این نمایشگاه، آموزش زیست محیطی مدارس و همچنین کارگاه ها و نشست های تخصصی و مناظره هایی با موضوعات محیط زیستی با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه، محققان و صاحبان صنایع برگزار خواهد شد.

رییس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست همچنین اعلام کرد: در پایان کار نمایشگاه از شرکت‌ها و موسسات و غرفه های برتر تقدیر و لوح سپاس و تندیس ویژه اهدا می‌شود.

علاقمندان جهت شرکت در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست می توانند به آدرس www.mtadbir.com مراجعه و یا با شماره تلفن های ۸۸۵۵۲۸۷۶ – ۸۸۷۰۵۹۵۶ – ۸۸۷۰۵۹۲۳  (شرکت مانی تدبیر سازه) مجری نمایشگاه تماس بگیرند.

+12
-7
  

5 دیدگاه

  1. مهدی:حامی حیات وحش می‌گوید:

    تمامی اهدافی که از برپائی این نمایشگاه ذکر شد عالی و برای محیط زیست کشورمان ضروریست،،،اما بشرط انکه در حد حرف و شعار و صرفا برای خودنمائی نباشد،….
    ایکاش از دستاوردها ، تکنولوژیها و تجربیات ارزشمند سایر کشورها در زمینه محیط زیست و حیات وحش سود جسته و آنرا در کشور خودمان پیاده کنیم….
    آموزش زیست محیطی در مدارس هم ازجمله کارهائیست که جای آن درکشور ما خیلی خالیست و برای این مقوله هم باید هرچه سریعتر کاری اساسی و بنیادی انجام داد….
    پاینده و سرفراز باد ایران و ایرانی در تمامی اعصار….

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 1

    • درنا می‌گوید:

      تمامی اهداف در حد حرف، شعار و صرفا برای خودنمایی ست.

      کلا سازمان محیط زیست در ایران یک سازمان تشریفاتی ست.

      سازمانی که نتوانست مانع از احداث جاده از میان دریاچه ارومیه شود.
      سازمانی که نتوانست مانع خشک شدن شصت درصد از تالاب هورالعظیم توسط وزارت نفت شود.
      سازمانی که نتوانست مانع احداث اتوبان تهران شمال شود.
      سازمانی که نتوانست هامون را مدیریت کند.
      سازمانی که نتوانست شکار پرندگان مهاجر را متوقف کند و آرامش را به آسمان پرندگان برگرداند.
      سازمانی که نتوانست مانع از فروش حیوانات تاکسیدرمی شود.

      پر طرفدار Thumb up 8 Thumb down 0

      • گلیل می‌گوید:

        افرین
        درختان ارس ۳۰۰ ساله در خراسان شمالی رو جا انداختی در منطقه گلیل که دارن قطع میشن

        پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

      • علی اکبر کیخا می‌گوید:

        آقا واقعا اصل مطلب رو گفتی که البته چندین مورد دیگه رو هم میشه اضافه کرد و برای کارها عامه پسند و بزرگ جلوه دادن اونا مثل دستگیری شکارچی ها خوبه که در رده بندی حفاظت محیط زیست آخری است

        موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

  2. جرج می‌گوید:

    خیلی خوب است.

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>