تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست متوقف شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: رئیس کمیسیون کشاورزی٬ آب و منابع طبیعی مجلس٬ از متوقف شدن طرح تحقیق و تفحص از سازمان حفاظت محیط زیست به صورت مشروط خبر داد.

عباس رجائی در گفت وگو با خانه ملت٬ از متوقف شدن طرح تحقیق و تفحص از سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: این تصمیم به این معنی است که یکسری کارگروه‌ برای بررسی مشکلات زیست محیطی استان‌های مختلف با لحاظ اولویت‌بندی تشکیل شده تا برای مشکلات موجود راه‌حل اساسی پیدا کنند.

نماینده مردم اراک٬ کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی٬ با تاکید بر اینکه گزارش عملکرد کارگروه‌های مذکور در کمیسیون کشاورزی مجلس مورد بررسی واقع خواهد شد٬ افزود: اگر با تلاش کارگروه‌ها به نتیجه مطلوب تفحص‌کنندگان در زمینه رفع مشکلات استانی نائل نشویم تفحص از سازمان حفاظت محیط زیست دوباره در دستور کار قرار خواهد گرفت.

+10
-1
  

6 دیدگاه

  1. مسعود شهرابی می‌گوید:

    امیدوارم شرطی که برای عدم تحقیق و تفحص تعیین کرده اند صحت داشته باشه! و عدم تحقیق و تفحص از سازمان ح م ز منوط به عقب نشینی سازمان از مخالفت با ساخت جاده در جنگل ابر و طرحهای دیگری از این دست یا جریانات بنزین پتروشیمی و وارداتی نباشه!
    معمولا آنچه که مسئولان نزد اذهان عمومی مطرح می کنند با آنچه که واقعا به دنبال آن هستند از زمین تا آسمان فاصله داره

    پر طرفدار Thumb up 15 Thumb down 5

  2. DORNA می‌گوید:

    ( گفت: این تصمیم به این معنی است که یکسری کارگروه‌ برای بررسی مشکلات زیست محیطی استان‌های مختلف با لحاظ اولویت‌بندی تشکیل شده تا برای مشکلات موجود راه‌حل اساسی پیدا کنند.)

    ببینیم و تعریف کنیم!

    داغ Thumb up 4 Thumb down 3

  3. Nature می‌گوید:

    به نظرم این شکل فشارها به محیط زیست همش جنبه سیاسی داره و بس،تا احتمالا نظریات یه عده از حزب رقیبو بتونن به دولت تحمیل کنن.
    مثلا موضوعات مربوط به جنگل ابر تا مثل دوران قبل راحت به تخریب محیط زیست ادامه بدن ولی دولت با پشتوانه مردم نباید از مواضع خودش کوتاه بیاد.

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 2

  4. ایمان می‌گوید:

    امیدوارم تلاش به نتیجه برسد.چون با وضع موجود واقعا جای تاسف است.

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 1

  5. همیار پیر می‌گوید:

    با سلام
    ای کاش این تفحص ها بصورت واقعی ادامه پیدا کند و سازمان محیط زیست به یک متفحص واقعی نیاز دارد تا مشکلات درونی این سازمان حل شود
    لطفا یک سری هم به خوزستان بزنید
    مشکلات محیط زیست از کم کاریها و چند دستگی های درونی و سو استفاده های خود صاحبین بلافصل و وارثین بلاعزل سازمانی است نه مردم و طرحها و صنایع.
    تاکی میخواید سرتون رو زیر برف بزارید.

    داغ Thumb up 4 Thumb down 6

  6. بهنام می‌گوید:

    مطبوعات آزاد
    تا زمانی که خبرنگار از طرف همکاران و دیگران در مورد درج خبری نهی میشود آن دگران را چه باک از طرح موضوعی
    البته هستند خبرنگاران عزیزی که در این راه بسی سختی کشیده و میکشند.
    حتی تعارفات بین طایفه ای هم در درج اخبار صحیح تاثیر گذارند تا چه رسد آنجا که بوی پول به مشام آید.

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>