طرح تشکیل «سازمان انرژی های نو و تجدید پذیر» در کمیسیون اجتماعی تصویب شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسات کمیسیون اجتماعی، طرحی در خصوص تشکیل سازمان انرژی های نو و تجدید پذیر در دستور قرار گرفته بود که با توجه به ضرورت رشد انرژی های نو و تجدید پذیر در کشور، مقرر شد سازمان مجزایی در وزارت نیرو تشکیل شود که رسیدگی به توسعه انرژی های تجدید پذیر را بر عهده گیرد.

عبدی در گفت و گو با خانه ملت گفت: بر همین اساس طرح تشکیل سازمان انرژی های نو و تجدید پذیر در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو سازمان ها و تشکیلات متفاوتی را داراست که کارهای مربوط به انرژی های تجدید پذیر را انجام می دهند. از این رو  مجلس درخواست کرد تا همه اقدامات در این زمینه در سازمانی تحت عنوان سازمان انرژی های نو و تجدید پذیر جمع شوند.

نماینده مردم خرم آباد و درود در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به گسترش روش های نوین مانند انرژی های بادی، خورشیدی و گرمایی، سازمانی تشکیل خواهد شد تا بتواند انرژی های نو را توسعه دهد و آلودگی های زیست محیطی ناشی از تولید و مصرف انرژی ها را نیز کنترل کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه انرژی های نو قابلیت ماندگاری و اعتماد بیشتری دارند، گفت: جزییات طرح تشکیل سازمان انرژی های نو و تجدید پذیر در جلسات آینده بررسی می شود.

+15
0
  

3 دیدگاه

  1. ایمان می‌گوید:

    امید است با این کار باری از دوش طبیعت کشور بدلیل آلودگی برداشته شود. البته با کار حساب شده و فنی و قطعا پشتوانه علمی و محیطی.

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 0

  2. پندار نیک می‌گوید:

    امید واریم تامین بودجه شده باشه و بهانه ای نباشه.تا بتونیم سرانجام طرح راببینیم.

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

  3. شوکا می‌گوید:

    خیلی هم عالی فقط نمیدونم چرا اخبار به این مهمی که مستقیم به محیط زیست ربط داره کمتر مخاطب داره!!!!

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>