فعالیت یک واحد تولید زغال در نهاوند پس از محکومیت در دادگاه متوقف شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): یک واحد تولید زغال که فعالیت آن منجر به آلایندگی محیط زیست می گردید از طرف اداره محیط زیست شهرستان نهاوند به مراجع قضایی معرفی و در دادگاه محکوم شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند در این باره گفت: این واحد تولید زغال که آلاینده محیط زیست منطقه بود چندین بار از سوی این اداره اخطار دریافت نموده و نسبت به اخطاریه ها بی توجه بود.

محمد کرمعلی گیلانه اظهار داشت: بنابراین با شکایت اداره محیط زیست شهرستان نهاوند پرونده ای در این رابطه در مراجع قضایی تشکیل و متهم به دادسرا معرفی گردید.

در جریان رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری (جزائی) نهاوند، دادگاه با توجه به گزارش اداره محیط زیست، اعترافات متهم و سایر محتویات پرونده بزهکاری مالک این واحد تولید زغال را محرز و مسلم دانست.

بنابراین متهم با رای دادگاه به پرداخت هفتصد هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.

خوشبختانه پس از محکومیت در دادگاه، فعالیت این واحد کلا تعطیل شده است چراکه در صورت از سر گیری فعالیت با شکایت مجدد اداره محیط زیست مواجه شده و این بار با مجازات سنگین تری مواجه خواهد شد.

+31
0
  

4 دیدگاه

  1. رشید می‌گوید:

    هفتصدددددددددددددددددددددددددددهزااااااااااااااااااااااااار ریاااااااااال!!!!!!!!!هزینه ۵کیلو زغال..حتما باید از چند نفر پول قرض کند تا جریمه را پرداخت نماید!!!!!

    پر طرفدار Thumb up 12 Thumb down 0

  2. شگفتا می‌گوید:

    هفتصد هزار ریال :)

    پر طرفدار Thumb up 6 Thumb down 0

  3. مجید می‌گوید:

    کمرم شکست
    تو رو خدا اینقد جریمه سنگین نکنید (:

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

  4. شاهین می‌گوید:

    آفرین
    علاوه بر آلایندگی زیست محیطی این کوره های زغال سوزی معمولا اقدام به سوزاندن درختان و بوته های جنگلی و مرتعی برای تولید زغال می کنند. متاسفانه کوره های زغال درست کردن مثل قارچ در همه جای کشور گسترش یافته امیدوارم فکر اساسی برای این موضوع بشه متاسفانه اداره منابع طبیعی و سازمان جنگلها و مراتع در این زمینه بسیار کوتاهی کرده اند

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>