روز خبرنگار بر تمامی اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران محیط زیست مبارک باد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): خبرنگار منجی ثبت لحظاتی است که بی حضور او نشانی از آنها در یادها نمی ماند.

در میان آنچه می ماند نیز اغلب دشواری کار خبرنگار و مرارت های او برای تبدیل رویدادها به کلمات و تصاویر کمتر به چشم می آید و کسی او را نمی شناسد.

روز خبرنگار بهانه ای است برای پاسداشت سختی های انسان هایی که با خبررسانی خود آگاهی می آفرینند.

دیده بانان بیداری که چنان نقشی پررنگ در زندگی هر روزه ما یافته اند که از فرط نزدیکی به ما دیده نمی شوند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران , روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه و بخصوص خبرنگاران حوزه محیط زیست کشور صمیمانه تبریک می گوییم.

خبرنگاران محیط زیست، نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان رنج موجوداتی است که نمی توانند دردهایشان را بگویند و فریادشان بی صداست.

روز خبرنگار مبارک

 

+10
-64
  

11 دیدگاه

  1. رضا1394 می‌گوید:

    با تبریک به خبرنگاران و به ویژه پایگاه خبری دیده بان که با انشار و اطلاع رسانی اخبار به حفظ محیط زیست کمک شایانی می کند.

    پر طرفدار Thumb up 11 Thumb down 4

  2. میش مرغ می‌گوید:

    درود بی پایان بر شما

    پر طرفدار Thumb up 9 Thumb down 4

  3. آرش می‌گوید:

    روزتون مبارک واقعا
    شاید ما فقط خبرها و تصاویر رو میبینیم ولی خدا میدونه چه زحمتی و مشقتی پشت این خبرهاست

    پر طرفدار Thumb up 13 Thumb down 3

  4. کیوان هوشمند عزیز و سخت کوش
    این روز را به نوبه خودم به شما و اهالی رسانه تبریک می گویم

    پر طرفدار Thumb up 8 Thumb down 2

  5. جمشید از خوی می‌گوید:

    روز یاران خبر رسان بی منت،…فرخنده باد.
    در هنگامه ایکه سرعت پخش و نشر خبر در اوج خود است و شعار “هر شهروند، یک رسانه” نصب العین آحاد جوامع انسانی شده است ، رسالت یاران راستین خبر و رسانه بیش از پیش در معرض داوری و پیش داوری قرار دارد.
    وظیفه خطیر و پر خطر شما را بزرگ میداریم،
    باشد که همه امانتدار حق و حقیقت باشیم.!

    پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 0

  6. kooshan می‌گوید:

    این روز فرخنده بر خبرنگاران تلاشگر که صادقانه و با احساس مسئولیت بویژه در حوزه «محیط زیست» و بخشهای متنوع آن خبررسانی کرده و در جهت انعکاس واقعیات و تنویر افکار عمومی می کوشند ، مبارک باد!

    پر طرفدار Thumb up 6 Thumb down 1

  7. رشید می‌گوید:

    روزتان مبارک

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 1

  8. مجید (حیوانات نگینهای آفرینشند) می‌گوید:

    تبریک بنده رو هم پذیرا باشید

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 1

  9. حمیدرضا احمدی می‌گوید:

    من از دیده بان و عواملی که در انتشار اخبار مربوط به حیات وحش و محیط زیست تلاش میکنند. تشکر میکنم. اگرچه این تشکر پاسخگوی زحمات شما نیست

    داغ Thumb up 2 Thumb down 11

  10. morteza می‌گوید:

    معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام خشکیدن دریاچه شیرابه قدیمی سایت کهریزک عنوان کرد: تنها دریاچه کشور که خشکیدن آن باعث خوشحالی کارشناسان و دوستداران محیط زیست در کشور شد دریاچه شیرابه است.

    به گزارش ایسنا، مصطفی سرمدی در حاشیه بازدید از مجتمع پردازش و دفع پسماندهای آراد، گفت: دریاچه شیرابه به مساحت تقریبی ۲۰ هکتاری سایت کهریزک شهرداری تهران بود که با همت سازمان پسماند شهرداری تهران خشک شد.
    وی در ادامه خاطرنشان کرد: با این اقدام مهم، ضمن جلوگیری از انتشار بو، از نشت آلودگی به منابع آب های سطحی و اراضی مجاور و بناهای موجود در همسایگی سایت مذکور جلوگیری بعمل آمد.

    بر اساس گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات)، سرمدی در ادامه از بازدید خط کمپوست، سامانه تصفیه شیرابه، نیروگاه ریجکت سوز و محل دفن پسماندهای پزشکی در سایت فوق خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با ارتقای سایت مذکور و استفاده از فن آوری های نوین مانند سامانه های سوز و اجرای طرح های استحصال گاز متان و غیره شاهد رشد اقتصاد کم کربن و جلوگیری از انتشار گازهای گل خانه ای نیز باشیم.

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>