با رای دادگاه اسلحه شکارچی غیرمجاز یک مرغابی وحشی به مدت دو سال توقیف شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): پاییز سال گذشته نیروهای یگان محیط زیست پارک ملی بمو حین گشت و کنترل در حاشیه پارک یک شکارچی متخلف را مشاهده و وی را بازداشت نمودند.

رییس پارک ملی بمو در این باره گفت: در بازرسی از این متخلف در بازرسی از شکارچی متخلف لاشه یک مرغابی وحشی، یک اسلحه شکاری دولول کالیبر ۱۲ ساخت کشور ترکیه (دارای جواز حمل) به همراه ۴ عدد فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط گردید.

علی آرندی اظهار داشت: شکارچی متخلف یک روز پس از دستگیری، مبلغ یک میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از شکار غیرمجاز یک مرغابی وحشی را به حساب دولت واریز و فیش مربوطه را به دادگاه ارائه نمود.

همچنین متهم به مراجع قضایی معرفی و در دادگاه به پرداخت ۹ میلیون ریال جزای نقدی و توقیف اسلحه شکاری به مدت دو سال محکوم شد.

 

پس از تایید و قطعی شدن رای در دادگاه تجدید نظر استان فارس، پرونده به واحد اجرای احکام ارجاع و اسلحه ساچمه زنی دولول ساخت کشور ترکیه و ۴ عدد فشنگ مربوطه جهت دو سال توقیف به انبار دادگستری استان فارس تحویل گردید.

این دستور در تاریخ ۹۵/۶/۲ از سوی شعبه اول اجرای احکام کیفری بخش زرقان به واحدهای مربوطه ابلاغ گردید.

+3
-199
  

2 دیدگاه

  1. شاهین می‌گوید:

    آفرین
    درود به قضات محترم استان فارس که قاطع و محکم با متخلفین برخورد می کنند

    داغ Thumb up 13 Thumb down 32

  2. ایرانى امارات می‌گوید:

    بخدا این مجازات هاى کوچک این یاغیان را شرور تر میکند
    باید با جریمه هاى سنگین جگرشان را آتش زد، همینطور مثل خودشان که آتش به جان حیات وحش میاندازند

    داغ Thumb up 5 Thumb down 29

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>