لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان به مجلس ارائه شده است + تصویر نامه

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): به دنبال انتشار مطلبی در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر اینکه لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان به مجلس ارائه نشده است، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به این موضوع واکنش نشان داد.

ابتکار با انتشار تصویر نامه ای به امضای رییس جمهور در کانال تلگرام خود نوشت: «لایحه حمایت از محیط بانان به امضای رییس‌جمهور روحانی دو ماه پیش به مجلس تقدیم شده است. عدم ارایه آن تکذیب می شود. این هم تصویر نامه…»

بر اساس این لایحه ماموران اجرائی محیط زیست (محیط بانان) و جنگلبانان از حیث مسوولیت جزایی و مدنی دیه و خسارات وارده به اشخاص ثالث و همچنین جبران خسارات وارده به آنان در قبال صدمات جانی و ضرر و زیان مالی که در جهت انجام وظیفه متحمل می شوند و کمک مالی به آنان و خانواده شان در دوران تعقیب و بازداشت و بعد از آن، مشمول مواد (۱۲) تا (۱۵) قانون بکارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح در موارد ضروری (مصوب ۱۳۷۳) و در مورد بیمه عمر و حوادث و انواع بیمه های متداول دیگر و نحوه تامین حق بیمه مشمول قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل، بازنشستگان و وظیفه بگیران نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان تابعه یا وابسته به آنها (مصوب ۱۳۷۶) و اصلاحات بعدی خواهند بود.

+225
-264
  

6 دیدگاه

  1. بهنام می‌گوید:

    حرکت بسیار خوبی است که در حال انجام می باشد. محیطبانان از اقشار آسیب پذیر هستند و با این کار علاوه بر حمایت از آنها، به پشتیبانی بیشتر از محیط زیست کشور کمک می شود.

    پر طرفدار Thumb up 20 Thumb down 14

  2. خورشید می‌گوید:

    انشالا که آثار عملی این طرح عالی و ضروری رو به زودی و در اجرا شاهد باشیم!

    پر طرفدار Thumb up 11 Thumb down 4

  3. DORNA می‌گوید:

    آخرین صحبتهای آقای سیاوش روشنیان درباره هیرکان تایید همه مطالب خبرگزاری تسنیم بود… و فقط می شه متاسف بود و امیدوار به برخورد قاطع سازمان با مدیر و معاون منطقه…

    پر طرفدار Thumb up 6 Thumb down 3

  4. مهرداد می‌گوید:

    تصویب در مجلس مهم است امیدوارم به بهانه های مختلف اجرای آن به مشکل برخورد

    داغ Thumb up 6 Thumb down 4

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>