عامل تخلیه مواد شیمایی در فلاورجان به جریمه نقدی بدل از حبس محکوم شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): نیروهای محیط زیست فلاورجان حین گشت و پایش در حوزه استحفاظی این شهرستان، در حریم جاده دهستان اشترجان با یک تانکر مواجه شدند که در حال تخلیه غیرمجاز مواد شیمایی بود.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان در این باره گفت: نیروهای محیط زیست جهت برخورد قانونی با متخلف وارد عمل شده و وی را پس از تنطیم صورتجلسه تخلف به دادگاه معرفی نمودند.

ولید مغربی اظهار داشت: در جریان رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری فلاورجان، دادگاه بر اساس گزارش نیروهای محیط زیست و نتیجه آزمایشات صورت گرفته، بزهکاری متهم را محرز و مسلم دانست.

بنابراین دادگاه متهم را با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی به پرداخت ده میلیون ریال جزای نقدی بدل از یک سال حبس محکوم نمود.

+20
0
  

1 دیدگاه

  1. عزرائیل می‌گوید:

    چه جریمه کمر شکنی!!!!
    جااااان؟؟؟؟!!!
    طرف اومده یه تانکر کلر که ماده سمی هست تو طبیعت خالی کرده خاک و آب و هزارتا موجود دیگه رو آلوده و نابود میکنه اونوقت یه تومن جریمشه واقعا” که چقدر بازدارنده اس.
    زندانهای ما چقدر ارزونه دقیقا” یکسال فی شبی ۲۸۰۰تومان.نچ نچ نچ.
    حالا جرمش تهدید علیه بهداشت عمومی بودااا.
    یه بازنگری باید در مورد این قوانین بشه.

    داغ Thumb up 13 Thumb down 20

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>