آتش بازی های چهارشنبه سوری هوای تهران را دو ساعته در شرایط ناسالم قرار داد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای شهر تهران هم اکنون (ساعت ۲۳ سه شنبه ۹۶/۱۲/۲۲)  بصورت ناگهانی در شرایط ناسالم با شاخص ۱۵۶ قرار گرفت.

این در حالی است که هوای تهران ساعت ۲۰ در شرایط پاک و ساعت ۲۱ در شرایط سالم قرار داشت.

وضعیت هوای تهران به دلیل ناشی از امواد منفجره و آتش بازی های چهارشنبه آخر سال در این وضعیت قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، شاخص هم اکنون در واقع میانگین شاخص کیفیت هوا در ۱۲ ساعت گذشته (با تاکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر) برای میانگین کل ایستگاه های شهر تهران است.

شاخص کیفیت هوا مابین ۱۵۱ و ۲۰۰ شرایط بسیار ناسالم (وضعیت قرمز) محسوب می شود.

 

0
-16
  

1 دیدگاه

  1. آریا می‌گوید:

    مگه مردم اونجا چیکار می کنند که این جوری شده؟ جنگ میشد این همه مواد آلاینده تولید نمیشد.
    البته تقصیر مسئولین هم هست. در شهر ما شهرداری طی پیشنهادی که شورای شهر داده بود مبنی بر اجرای شاد و مفرح یک سری از برنامه ها برای چهارشنبه سوری ، محلی را در کنار زرینه رود محیا کرده بودند و از روز قبل چوب های خرد شده برای سوزاندن در محل های مشخص به آنجا منتقل شده بود و قرار بود با اجرای برنامه های موسیقی در فضای باز و درست کردن آش، خانواده ها در آنجا حضور داشته باشند و این آیین کهن رو جشن بگیرند و در آنجا مطمعنا با حضور خانواده ها خبری از ترقه های خطرناک نمی شد و در عوض شهرداری در آنجا آتیش بازی به راه می انداخت که متاسفانه این برنامه توسط نیروهای امنیتی و با فشار ارگان های دیگر لغو شده و در عوض مردم به خیابان ها آمدند و در معرض مواد محترقه خطرناک قرار گرفتند.

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>