هوای لرستان در وضعیت بسیار خطرناک / آلودگ هوا ۱۲ برابر حد مجاز

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: مسئول واحد پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: روز سه شنبه ۱۳۹۲/۲/۲۴ در استان لرستان شاهد آلودگی ناشی از گرد و غبار بودیم که میزان آن در ساعت ۷ صبح ۱۸۵۷ میکروگرم بر متر مکعب (۱۲/۳۸ برابر حد مجاز) می باشد که بر مبنای شاخص کیفیت آلودگی هوا (AQI) شرایط در وضعیت بحرانی و بسیار خطرناک قرار دارد.

بر این اساس اداره کل محیط زیست لرستان طی اطلاعیه ای نسبت به ممانعت از ورود غیر ضروری افراد در هوای آلوده بویژه افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی، تنفسی، سالمندان و کودکان در معرض هوای آلوده تاکید داشته و در ادامه نسبت به استفاده از ماسک برای افرادی که ناخواسته در معرض هوای آلوده قرار دارند تاکید نموده است.

0
0
  

2 دیدگاه

  1. آریان می‌گوید:

    بله همین میشه وقتی دولت بودجه محیط زیست رو کاهش میده ازاین بیشتر انتظار نمیشه داشت
    متاسفم واسه دولت که یکی از مهمترین سازمان های کشور کمترین بودجه رو داراست.

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

  2. نگار می‌گوید:

    منشا این گرد و غبارا از ایران نیست . نتیجه از بین بردن نخلستانا توسط آقای صدامه . اگه بحث آلودگی وسایل نقلیه و کارخونه ها باشه بله دولت و مردم باید یه فکری به حال این آلودگی بکنن.

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>