سهمیه سربازان امریه یگان حفاظت محیط زیست قطع شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره جذب سرباز امریه گفت: با توجه به اینکه اولاد ذکور متولد ۷۰ به بعد کاهش یافته، ستاد کل نیروهای مسلح سهمیه سربازان امریه را در همه سازمان‌ها کاهش داده و سهمیه یگان حفاظت محیط زیست را به کلی قطع کرده است.

سرهنگ حمیدرضا خیلدار در گفت‌وگو با ایسنا اضافه کرد: البته در قالب نیروهای برخی معاونت‌های سازمان مانند حوزه معاونت طبیعی، سربازان کارشناس مرتبط با تخصص‌شان جذب می‌کنیم اما برای نیروهای یگان چنین کاری محقق نخواهد شد.

0
-10
  

3 دیدگاه

  1. امیر می‌گوید:

    لطفا سریع تر این ۴ تا شکار باقی مونده رو هم بزنید تا عرصه های طبیعی کشور از لوث وجود آنها پاک شده و سازمان محیط زیست را هم سریعا منحل کرده تا بیش از این بیت المال صرف این موارد بی اهمیت نشود و سربازان وظیفه عزیز هم به امور مهمتری مثل چرت زدن در پادگان ها و …. بپردازند. امیدوارم با تلاش روز افزون شما تا آخر سال آینده اثری از حیات وحش و محیط زیست طبیعی در کشور نباشد. از خداوند توفیق بیشتر شما مسوولین کاردان را خواستارم.

    پر طرفدار Thumb up 12 Thumb down 0

  2. مجتبی می‌گوید:

    شما که اینقدر حرف از خراب کردن محیط زیست میزنید یک باره دستور بدین که همه حیات وحش ایران رو در یک ماه نابود کنند تا دیگه اینقدر به خودتون زحمیت ندین که حرف بزنید. این همه شیرین فکری به خدا در هیج کشوری ندیدم جز ایران

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

  3. اکبر می‌گوید:

    مشکلات حیات وحش از زمانی که این سازمان دولتی شد بیشتر شده اگر بودجه و مدیریت توانمند ندارند این سازمان را به بخش خصوصی تحویل دهند و در بیرون از پادگان چرت بزنند.

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>