با بیش از ۱۷ امضا، مجلس تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها را پیگیری می‌کند

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در حال بررسی است، گفت: در صورت قانع نشدن سوال‌ کنندگان احتمال ارجاع تحقیق و تحفص از سازمان جنگل‌ها و مراتع به هیات رئیسه مجلس وجود دارد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه بحث تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع در کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مطرح شده است، توضیح داد: بحث تحقیق وتفحص از سازمان جنگل‌ها ومراتع با بیش از ۱۷ امضا در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی که کمیسیون اصلی در حال پیگیری است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طی جلسه‌ای که سوال کنندگان با رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع و همچنین معاون وزیر جهاد کشاورزی داشتند، سوال کنندگان از پاسخ‌های ارایه شده قانع نشدند ولی قرار شد تا جلسه دیگری که احتمالا سه‌شنبه هفته جاری (۴ تیر) خواهد بود با حضور همین افراد و همچنین وزیر جهاد کشاورزی برگزار شود که اگر در آن جلسه سوال کنندگان قانع نشوند، موضوع تحقیق و تفحص به هیات رئیسه مجلس تقدیم شود.

نعمتی برخی تخلفات سازمان جنگل‌ها و مراتع را علت این تحقیق و تفحص خواند و ادامه داد: سوال کنندگان از برخی مشکلات مثل زمین خواری و اراضی که اداره کل منابع طبیعی واگذار کرده٬ تخلفات سازمان جنگل‌ها در بی توجهی به منابع طبیعی،‌ مراتع‌ و جنگل‌ها و همچنین نابود شدن فضای جنگلی منطقه زاگرس سوال دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان  اینکه سازمان جنگل‌ها باید پاسخگوی تخلفات خود باشد، افزود: در صورت قانع نشدن سوال‌کنندگان در جلسه مشترک آینده  احتمال ارجاع تحقیق و تحفص از سازمان جنگل‌ها و مراتع به هیات رئیسه مجلس وجود دارد.

+4
0
  

1 دیدگاه

  1. امیر می‌گوید:

    چه عجب!

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>