پیشنهاد ۳ گزینه ای مجلس به روحانی جهت ریاست سازمان محیط زیست

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در نظر دارد طی نامه ای سه گزینه را به عنوان ریاست سازمان محیط زیست به رئیس جمهور منتخب پیشنهاد کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس امروز جلسه ای تشکیل داد که طی آن قرار شد در نامه ای به رئیس جمهور منتخب، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و رئیس این فراکسیون، انوشیروان محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس هشتم و مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود به عنوان سه گزینه پیشنهادی تصدی ریاست سازمان حفاظت محیط زیست در دولت آینده پیشنهاد شوند.

مهرداد لاهوتی درباره دیگر جزئیات جلسه امروز فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: از آنجایی که هفتاد راس گوزن زرد از بین رفته است و ما مجموعا در کشور ۲۰۰ راس گوزن زرد داریم، برای جلوگیری از ادامه روند مرگ و میر این گونه مقرر شد بررسی ویژه ای داشته باشیم.

وی گفت: همچنین مقرر شد قانون حمایت از محیط بانان مورد اصلاح قرار گیرد و برای بالا بردن ضریب حمایت از محیط بانان اقدامات ویژه ای انجام شود که این اقدامات با اصلاح قانون موجود ممکن خواهد بود.

0
-101
  

2 دیدگاه

  1. امیر می‌گوید:

    با وجود احترامی که برای جناب تابش دارم ,می پندارم که سرکار خانم ابتکار در حال حاضر طبیب حاذقی برای تن بیمار محیط زیست رو به احتضار ایران هستند.امیدوارم کارشکنی نشود

    پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 0

  2. محمود می‌گوید:

    فکر نکنم نفر جدید هم بتواند مرحمی بر درد محیط زیست باشد.از سالیان گذشته تاکنون محیط زیست ایران مورد هجوم متخلفان قرار گرفته و به علت نداشتن قانون جامع و کامل متاسفانه روند تخریب روز به روز بر شدت آن افزوده می شود.برخی از این مشکلات را عنوان می کنم خود قضاوت کنید:
    ۱-با توجه به رشد سریع تکنولوِِِژی متاسفانه سازمان حفاظت محیط زیست بسیار بسیار رو به عقب حرکت میکند به عنوان مثال می توان از دوربینهای دید در شب ، رادار و اسلحه های پیشرفته و… استفاده نمود که تنها فقط از هر ۵محیط بان یک نفر اسلحه دارد.
    ۲- عدم حمایت از محیط بانان (قضایی و مالی)موجب سلب انگیزه از آنان شده است.
    ۳- پایین بودن میزان جریمه ها متخلفان را ترغیب به شکار می کند.

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>