رئیس سازمان محیط زیست به عملکرد چهارساله خود نمره قبولی داد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، در آستانه روز خبرنگار و در آخرین روزهای دولت دهم، ضیافت افطار رییس سازمان حفاظت محیط زیست با خبرنگاران برگزار شد.

در نشستی که پنجشنبه شب در سالن سرو سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، محمدی زاده در سخنان کوتاهی، با تبریک روز خبرنگار، از همکاری و تلاش رسانه ها در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست و همچنین اجرای برنامه های وی در سازمان تقدیر کرد.

محمدی زاده در پاسخ به سئوالی، به عملکرد خود در چهار سال دوران مدیریتش نمره قبولی داد و گفت: کتاب عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست در دولت دهم به زودی منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه فراز و نشیب‌های بسیاری در عرصه محیط زیست در چهارسال گذشته را شاهد بودیم، راه‌اندازی دانشگاه محیط زیست را بهترین و ارزشمندترین اتفاق محیط زیستی کشور در دولت دهم عنوان کرد که با توافق و مصوبه دولت این دانشگاه با هدف سرمایه‌گذاری روی منابع انسانی و ارتقاء سطح دانش و آگاهی جامعه با رویکرد کاربردی راه‌اندازی شد و به اعتقاد وی، مهمترین نقش را در ارتقاء دانش محیط زیستی کشور خواهد داشت.

محمدی زاده، شهادت محیط بانان را بدترین اتفاق دوره ریاست خود دانست و گفت: شهادت همکاران در سیستان و بلوچستان، همدان، کردستان، خراسان شمالی و… و در آخر شهادت عبدالله یاری جزء بدترین خاطراتم در طول چهارسال ریاست سازمان حفاظت محیط زیست است.

رئیس سازمان محیط زیست تصریح کرد: این سازمان نیاز به حمایت دارد و خواهی و نخواهی دست‌اندرکاران توسعه به نوعی و آنان که منافعی دارند به نوعی دیگر، در تخریب محیط زیست مداخله خواهند کرد و از این‌رو توسعه پایدار باید با حفظ محیط زیست و با روشنگری و پیگیری مجدانه صورت بگیرد.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها در فرهنگسازی و حفظ محیط زیست، خاطرنشان کرد: در دولت بعدی رییس سازمان حفاظت محیط زیست هرکسی که باشد، در حراست و حفاظت از محیط زیست به کمک همگان علی الخصوص حمایت خبرنگاران و رسانه های گروهی نیاز دارد.

بنابراین گزارش، در پایان این نشست، رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اهدای لوح تقدیر، از همکاری و تلاش خبرنگاران تقدیر کرد و با آنان عکس یادگاری گرفت.

0
-1
  

6 دیدگاه

  1. sg می‌گوید:

    بری دیگه بر نگردی !

    پر طرفدار Thumb up 8 Thumb down 0

  2. مجتبی می‌گوید:

    عجب نمره قبولی که زدین محیط زیست، حیات وحش و محیط بان رو همه رو به … کشیدی

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 0

  3. امید می‌گوید:

    فقط برو… برو همچین برو که نادر رفت

    پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 2

  4. رضا می‌گوید:

    نمره قبولی به قتل عام و تخریب

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

  5. ساسان + می‌گوید:

    اینم از اعتماد به نفس اضافی!

    پر طرفدار Thumb up 6 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>