رفع خشکسالی و جاری کردن دائم آب در زاینده‌رود دغدغه اصلی مردم اصفهان است

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: رییس شورای شهر اصفهان با تاکید بر لزوم تحقق مدیریت واحد شهری، گفت: انتظار ما این بود که در دولت نهم و دهم مدیریت واحد شهری تحقق پیدا کند، متاسفانه چنین نشد و امروز هم رمز موفقیت دولت یازدهم تحقق مدیریت واحد شهری است.

عباس حاج‌ رسولی‌ها عضو پیشکسوت شورای شهر اصفهان که در چهارمین دوره شورای شهر اصفهان نیز حضور دارد، در گفت‌وگو با ایسنا، مهم‌ترین دغدغه در شورای چهارم را دغدغه‌های شهری به خصوص در زمینه خشکسالی دانست و گفت: دولت و مجلس باید به دنبال تصمیمی برای دور کردن اصفهان از خشکسالی و جاری کردن دائم آب در زاینده‌رود باشد. این دغدغه‌ همه شهر اصفهان است که به ما به عنوان اعضای شورا منتقل کرده‌اند و ما هم به مسئولین رساندیم.

وی مسئله مهم دیگر شهر اصفهان را احداث مترو اعلام کرد و گفت: نمی‌توان این موضوع را یک دغدغه خواند چرا که در حال حاضر مشکل تامین اعتبار دارد و انشاالله دولت جدید تعهدات دولت قبلی را عملی می‌کند و مترو نیز راه‌اندازی می‌شود.

+5
-1
  

4 دیدگاه

  1. امیر می‌گوید:

    امیدوارم زاینده رود همیشه جاری باشد.

    پر طرفدار Thumb up 18 Thumb down 1

  2. سامان می‌گوید:

    با درایت می توان امیدوار بود ولی…

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 2

  3. مرتضی خاکپور می‌گوید:

    باید که از دریاچه ارومیه و زاینده رود شروع کنند که اولویت و فوریت دارد و هم در کمتر از یکسال اجرایی می شود.

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

  4. محمود می‌گوید:

    به نظر بنده مساله خشکسالی مشکلی فراملی است ولی مدیریت منابع فعلی آب مساله ای داخلی است و میبایست با مدیریت مصرف به صورت فرا استانی و ملی حل شود.

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>