مدیر کل دفتر امور زیستگاه ها به دلیل مخالفت با واگذاری جزیره آشوراده برکنار شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به نقل از سبزپرس، ناصر مقدسی،‌ مدیر کل دفتر امور مناطق و زیستگاه های سازمان حفاظت محیط زیست به دستور محمد جواد محمد محمدی زاده ،‌ رییس این سازمان از سمت خود کناره گذاشته شد.

با جدی شدن موضوع واگذاری جزیره آشوراده در پناهگاه حیات وحش میانکاله توسط سازمان محیط زیست،‌ ناصر مقدسی که دو سال قبل از سوی سازمان جنگل ها و مراتع کشور مامور به خدمت در سازمان محیط زیست شده بود،‌ به طور ناگهانی از مدیریت دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان محیط زیست کنار گذاشته شد.

این در حالی است که هنوز ۸ ماه تا پایان ماموریت وی در سازمان محیط زیست باقی مانده بود اما رییس سازمان محیط زیست اتمام ماموریت وی را در این سازمان با ارسال نامه ای به سازمان جنگل ها و نیز وی اعلام کرده است.
یک طومار اعتراضی خطاب به احمد علی کیخا، معاون محیط طبیعی سازمان و محمد جواد محمدی زاده رییس سازمان محیط زیست خواستار بازگشت مقدسی به دفتر امور مناطق سازمان شدند.

کارشناسان سازمان محیط زیست در گفتگو با سبزپرس علت برکناری مقدسی، را مخالفت وی با واگذاری های اخیر در چند منطقه حفاظت شده به ویژه جزیره آشوراده در پناهگاه حیات وحش میانکاله عنوان کردند.

0
-2
  

5 دیدگاه

  1. مجتبی می‌گوید:

    به این میگن قانون. توی ایران حرف حق زندن مساوی هست با اخراج شدن. اگر دزد باشی میتونی کار کنی اگر دزد نباشی باید مثل این عزیز وطن پرست از کارت اخراج بشی.

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 0

  2. توحید می‌گوید:

    به کجا میخواستند واگذار کنند ؟

    پر طرفدار Thumb up 6 Thumb down 0

  3. رضا می‌گوید:

    اینم از ریس جدید محیط زیست که آقای رئیس جمهور گذاشت نیومده می خواد همه جا رو تیرآهن سبز کنه خدا بداد برسه.

    پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 0

  4. امید می‌گوید:

    … میخواد چی رو ثابت کنه چرا… رییس محیط زیست رو اعلام نمیکنه

    پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>