قالیباف پیشنهاد رئیس جمهور برای تصدی ریاست سازمان محیط زیست را نپذیرفت

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به نقل از خبرگزاری میراث فرهنگی، چند روز پیش بود که به دفتر محمد باقر قالیباف اطلاع دادند آقای رئیس‌جمهمور تمایل دارد که ایشان را ملاقات کنند و به همین منظور وقت ملاقاتی تنظیم شد.

 

قالیباف راهی دفتر رئیس‌جمهور شد و وقتی حسن روحانی به او ریاست سازمان محیط زیست را پیشنهاد کرد، مودبانه آن را رد کرد و دوباره به سمت دفتر کارش برگشت تا با همراهان خود در شورای شهر زمینه تکیه‌ دادن سه‌ باره بر صندلی شهرداری را آماده کند.

رد کردن پیشنهاد رئیس‌جمهور نشان از امیدواری قالیباف به ماندن در شهرداری دارد.

0
0
  

11 دیدگاه

  1. احمد می‌گوید:

    اگر قالیباف می شد کارش درست بود

    پر طرفدار Thumb up 14 Thumb down 4

  2. امیر می‌گوید:

    پیشنهاد قطعی نبوده.ایشان هم یکی از گزینه ها بودن

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 2

  3. محیط بان می‌گوید:

    خدا رو شکر که قبول نکرد از آقای روحانی هم بعیده که به یک نظامی که هیچ سر رشته ای از محیط زیست نداره چنین پیشنهادی بده کار در شهرداری ملاک خوبی برای محیط زیست نیست . امیدواریم آقای رئیس جمهور انتخابی در شان محیط زیست داشته باشه

    پر طرفدار Thumb up 9 Thumb down 6

  4. سودای مهاجر می‌گوید:

    همه ی آنها که درد محیط زیست در سینه دارند می دانند شهرداری تهران کمترین توجه ممکن به مسائل زیست محیطی نداشته چه بسا هوای تهران در زمان مدیریت قالیباف بسیار آلوده تر از پیش شده و قطع درختان کهنسال چنار در خیابانهای تهران که این روزها جلودار طبیعت ستیزی مسئولان این شهر فسیل شده ست.برما شرم باد که مسئولان کلان شهری چون تهران با جمعیت میلیونی چنین کج اندیشانه به مهمترین مسئله ی سلامت شهروندان خود می پردازند و شگفتا که گزینه ی ریاست چنین سازمان خطیری به چنین افرادی پیشنهاد میشود.

    موافقم / مخالفم Thumb up 3 Thumb down 1

  5. توحید می‌گوید:

    نظامی به درد محیط زیست نمیخوره

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 1

  6. فرشید می‌گوید:

    خدا رو شکر . آقای روحانی داشتی کورسوی امید ما رو نسبت به محیط زیست خاموش می کردی ! شما هم ؟ کا را به کاردان بسپرید عزیز من

    موافقم / مخالفم Thumb up 3 Thumb down 1

  7. امید می‌گوید:

    به درک چه بهتر که قبول نکرد…خانم ابتکار خیلی خیلی بهتره…در ضمن قالیباف دیگه شانسی برای شهردار موندن هم نداره…

    موافقم / مخالفم Thumb up 3 Thumb down 1

  8. امید می‌گوید:

    بافق رو فراموش نکنید…بافق رو فراموش نکنید…بهترین زیست گاه پلنگ و یوز پلنگ در حال ویرانی است…ما هم اگر حرفی بزنیم و پیشنهادی بدهیم توسط سایت سانسورمیشه و چاپ نمیشه…باید همون کاری که برای باغ گیاه شناسی نوشهر انجام دادن برای بافق هم انجام بشه…همون کاری که توی زنجان هم انجام شد در رابطه با الودگی هوا

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

  9. شفایی می‌گوید:

    سلام
    اطلاعات مربوط به جانوران پارک ملی دنا وحشتناک اشتباه داره. مثلا گربه پالاس، گربه شنی، کاراکال و عقاب پرپا و جغد ماهی خوار در دنا!!!!!!!
    اصلاح کنید تورو خدا….

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

  10. رضا می‌گوید:

    مردی که ۸ سال کلان شهر تهران رو به نحو احسنت اداره کرده!پیشنهاد سازمان محیط زیست یه جور توهینه بهش!
    در ضمن اونایی که گیر دادن به نظامی بودن دکتر قالیباف!اینو بدونن اگه همین نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و نظامی ها نبودن!توی خیابون لباس از تن ناموس مردم در میاوردن!

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 1

  11. ;داود می‌گوید:

    جایگاه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با توجه به مسائل حقوقی و شرح وظایف خیلی بالاتر از شهرداری تهران می باشد که یکی از کاربران پیشنهاد ریاست محیط زیست را توهین به قالیباف می دونست که اصلا این طور نیست.تنها مزیت که خیلی در شهرداری ملموس هست بحث بودجه(مسائل مالی) هست که جزو پردرآمدترین ارگانهای کشور هست.در ضمن سرو سامان دادن به وضعیت زیست محیطی کشور خیلی سخت تر از شهرداری تهران می باشد.باید با تمام ارگانها در تعامل باشین.باید کسی بیاید که واقعا مدیری لایق و آشنا به مسائل زیست محیطی باشد.سیاسی نباشد.

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>