بازدید کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پارک ملی سالوک

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین گفت: اردوی استانی ویژه اعضای دختر و پسر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مورخ ۱۳۹۲/۵/۲۷ لغایت ۱۳۹۲/۵/۳۰ در دو مرحله برای اعضای دختر و پسر در قالب دو روز در پارک ملی و منطقه حفاظت شده منطقه سالوک برگزار گردید.

حمید فخرانی افزود: در جریان این بازدید، با حضور مربیان کانون و چند تن از محیط بان، توضیحاتی در مورد پوشش گیاهی، جانوری و حساسیت مناطق تحت مدیریت محیط زیست اسفراین جهت آموزش و ارتقاء فرهنگ زیست محیطی نوجوانان بعنوان آینده سازان کشور ارائه گردید. همچنین برنامه هایی همچون عکاسی، نجوم، آموزش کمک های اولیه و کاردستی های مختلف و اجرای بازی های بومی و محلی با همکاری مربیان انجام شد.

وی در ادامه گفت: با اجرای چنین برنامه هایی می توان با آموزش کودکان و نوجوانان که از عناصر مهم در حفظ و نگهداری مواهب الهی و محیط زیست برای آیندگان می باشند قدمی در راستای محیط زیست سالم و پایدار برداشته باشیم.

0
0
  

4 دیدگاه

  1. reza می‌گوید:

    باید پدر و مادر ه و شکارچیان برد برای دیدن زیبایی های مخلوقات خدا تا فکر شکار و کشتن از سر بیافته.

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

  2. فرهاد می‌گوید:

    دسة مریزاد مهندس،این گونه برنامه ها نشان از درایت مدیرانی چون مهندس فخرانی رانشان میدهد که با انجام کارهای زیربنای درفکر اینده محیط زیست است چراکه باید ازپایه شروع کرد.

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

  3. سعید هاشمی می‌گوید:

    حمید جان ای ول اخرش کار خودتو کردی فقط یه خواهش این طرح رو بیارید تو استانهای دیگه هم اجرا کنید

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

  4. فرشته می‌گوید:

    omidvaram in barname be tore gostardeo meli ejra beshe,ba tashakor az zahamate shoma.

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>