توله خرس زنده گیری شده در شهرستان مرند توله سگ بود! + تصویر

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: چند روز قبل خبری مربوط به زنده گیری یک بچه خرس در خیابان های شهرستان مرند توسط نیروهای آتش نشانی خبرساز شد.

محمد حمایت‌طلب مدیر عامل آتش‌نشانی مرند در این باره گفت: پس از اعلام مردم مبنی بر سرگردانی یک بچه خرس، اکیپ امدادگران آتش‌نشانی به محل اعزام و در عرض ۱۵ دقیقه توانستند این بچه خرس را گرفته و تحویل اداره محیط زیست مرند دهند.

با پخش خبر زنده گیری یک قلاده توله خرس در شهرستان مرند توسط نیروهای آتش نشانی، کارشناسان محیط زیست این خبر را تکذیب کردند.

تصویر توله سگ سرگردان در خیابان های مرند که با ماموران آتش نشانی به تصور توله خرس آنرا زنده گیری کردند

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در پاسخ به سوالات و تماس های مکرر خبرنگاران در خصوص مشاهده یک قلاده توله خرس در خیابان های شهرستان مرند که از شبکه استانی صدا و سیما نیز منعکس شده بود اظهار داشت: قبل از ظهر روز سه شنبه ماموران آتش نشانی در پی تماس تلفنی  مردم، یک قلاده سگ سیاه رنگ را زنده گیری کرده و به دلیل دم کوتاه و گوش های بریده توله سگ، اشتباها حیوان را توله خرس تشخیص داده و قبل از اخذ نظر کارشناسان محیط زیست، جهت انعکاس عملکرد آتش نشانی موضوع را به رسانه ملی منعکس نموده اند.

+2
0
  

5 دیدگاه

  1. علی می‌گوید:

    یا ابولفضل
    چطوری اینو با خرس اشتباه گرفتن ؟؟؟

    پر طرفدار Thumb up 26 Thumb down 0

  2. شکارچی می‌گوید:

    این سوتی باید توی گینس ثبت بشه !!!!!!!

    پر طرفدار Thumb up 21 Thumb down 0

  3. توحید می‌گوید:

    مردم دارن تمرین میکنند که سگ رو جای خرس جا بزنند . آخه داره نسل خرس ها تو ایران نابود میشه توسط دولت و شکارچی ها. یواش یواش دارن خودشون رو عادت میدن که سگ رو جای خرس ببینند.

    پر طرفدار Thumb up 13 Thumb down 6

  4. سامان می‌گوید:

    چند وقت پیش این خبرنگارای واقعا بی سواد صدا و سیما توی اخبار رو ی یوز پلنگ ایرانی صدای غرش شیر گذاشته بودن و به جای این که ملت رو اگاه کنن تازه بی سوادا داشتند کلک این چند تا زبون بسته رو هم یواش یواش می کندند به خدا شرط می بندم هنوز ۸۰ درصد مردم ایران فرق پلنگ و یوز پلنگ(چیتا) را نمی دونن

    پر طرفدار Thumb up 13 Thumb down 1

  5. ترانه می‌گوید:

    حیوونک!!!!!!!!!!
    این و خرس!!!!!!!!!
    واقعاً که. متاسفم براتون

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>