ابتکار: سازمان محیط زیست محل دلالی و کارگشایی برای عده‌ای خاص نیست

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: معصومه ابتکار در مراسم تودیع و معارفه معاونان سازمان محیط زیست که پیش از ظهر امروز در محل سازمان محیط زیست برگزار شد اظهار داشت: این مراسم برای بزرگداشت تمامی کسانی است که به آب و خاک کشور خدمت می‌کنند و کار را مانند دوومیدانی تحلیل و مسیر را برای پیشرفت کشور هموار می‌کنند.

رئیس سازمان محیط زیست افزود: با توجه به اینکه رئیس جمهور در ابتدای کار خود فرمود که باید از تجربیات گذشتگان و پیشینیان درس بگیریم، بر همین اساس لازم است که ما نیز همین رویه را ادامه دهیم و خود را برحق و دیگران را برباطل ندانیم.

به گزارش فارس، وی با تاکید بر اینکه ما هرگز چنین بنایی نداریم، اظهار داشت: بنابر اصلاح و بازسازی تمامی اشکالات  و انحرافات گذاشته می‌شود و از اینکه بخواهیم شخصیت افراد را تحقیر کنیم پرهیز خواهیم کرد چرا که این امر بنابر خط مشی اخلاقی، انسانی و دینی نیست.

ابتکار یادآور شد: امیدواریم در این دوره به تعالی کار سازمانی بپردازیم، این یکی از برنامه‌های صد روزه دولت تدبیر و امید است و بر همین اساس باید سازمان محیط زیست در رأس تصمیم‌گیری‌ها مستقر شوند.

وی متذکر شد: سازمان و کارکنان آن باید بدانند که این حرکت جدیدی است و حرکت دانش‌بنیانی آغاز می‌شود تا بتوان از این نقطه آغاز به نقطه حل معضلات پیش‌رفت.

وی با تاکید بر اصلاح رویه‌های غلط سازمان محیط زیست اظهار داشت: سازمان محیط زیست محل دلالی و کارگشایی برای عده‌ای خاص نیست.

ابتکار یادآور شد: بر همین اساس از همه سطوح نسبت به این موضوع تعهد و پیمان خواهیم بست.

معاون رئیس‌جمهور یادآور شد: اگر بتوانیم به یک سازمان متعالی دست پیدا کنیم باید قدرت مجاب کردن داشته باشیم به طوریکه مدیر محیط زیست توانایی مجاب کردن هیئت دولت، شوراها در سطح معاونت‌ها و غیره را به پشتوانه دانش و سلامت نفس داشته باشد.

وی متذکر شد: نقاط ضعف مدیران مانع می‌شود تا با شجاعت از حق دفاع کنند.

معاون رئیس‌جمهور یادآور شد: این دوران، دوران نوینی از تغییر برای کشور است و پیام ۲۴ خرداد پیام تغییر و امید است به طوری که ایرانی‌ها می‌توانند دوباره با افتخار به آینده خود بیندیشند.

در پایان مراسم، حکم فریبا لاهوتی به عنوان رئیس دفتر رئیس سازمان محیط زیست، سید‌محمد مجابی به عنوان معاونت توسعه امور مجلس سازمان محیط زیست و علیرضا مزینانی به سرپرستی موقت اداره کل حراست سازمان محیط زیست قرائت و تحویل داده شد.

+1
0
  

4 دیدگاه

  1. احمد می‌گوید:

    امیدوارم تا آخرش پاش وایسید و کوتاه نیاین خانم ابتکار
    بعد از خدا امیدمان شمایید
    موفق باشید

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

  2. مسعود ش می‌گوید:

    امیدوارم همیشه موفق پیروز و سربلند باشید

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

  3. فرشته می‌گوید:

    ma poshtetim khanume raees! :))) omidvaram untor ke shayeste name irane ba tabiaat raftar beshe.

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

  4. مجتبی می‌گوید:

    با ارزوی موفقیت برای شما خانم ابتکار

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>