کشف و ضبط یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف از شکارچیان غیرمجاز در بوشهر

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: نیروهای یگان محیط زیست تنگستان موفق به کشف یک قبضه اسلحه غیر مجاز کلاشینکف از شکارچیان غیر مجاز شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تنگستان در این باره گفت: محیط بانان اداره تنگستان در ارتفاعات روستای چاه پهن (کوه مند) از توابع بخش دلوار پس از ساعت ها کمین در مسیر شکارچیان و تعقیب و گریز موفق شدند از آنها یک قبضه اسلحه کلاشینکف، ۱۶ عدد فشنگ جنگی، یک دستگاه دوربین چشمی و یک کوله پشتی و سایر وسایل جانبی شکار را کشف و ضبط نمایند.

علیرضا نعمتی افزود: با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه، متخلفین پس از رها کردن اسلحه و ادوات خود موفق به فرار شدند.

+5
0
  

3 دیدگاه

  1. احمد می‌گوید:

    آفرین به محیط بانان جنوب اگر خودشون دستگیر میکردن خیلی بهتر بود سر جمع داخل منطقه شکار ممنوع شاهزاده ابراهیم برازجان که حدود ۴۶هزار هکتار مساحت داره فقط ۱۰۰تا کل و بز مونده از مسئولان تقاضا دارم این منطقه را ارتقاع بخشند تا خالی از حیوان نشه این منطقه زیستگاه پلنگ ایرانی است که در چند سال اخیر به دلیل کمی طعمه به حمله به دامها افزایش پیدا کرده

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 0

  2. امیر (3) می‌گوید:

    … یه مشت جنایتکار با تفنگ جنگی میرن شکار؟

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 1

  3. سعید هاشمی می‌گوید:

    این نوع کلاشینکف فقط به عشایر داده شده
    احتمالا از روی کد بدنه و شماره توی لوله و قبضه بشه فهمید مال کیه
    و احتمالا اثر انگشت شکارچی روش یا توی آلات داخل سلاح هست
    راحت میشه طرف رو پیدا کرد روستای چاه پهن با ۴۵۰ نفر جمعیت در فاصله ۹۵ کیلومتری بوشهر قرار داره

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 2

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>