کاهش آلودگی هوای تهران با حضور وزرا و شهردار تهران دنبال خواهد شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: ۷ شهر ایران جزو شهرهای آلوده جهان به شمار می روند که برنامه کاهش آلودگی برای این شهرها مدنظر داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتکار که در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اظهار کرد: در سال های گذشته برنامه کاهش آلودگی هوا برای ۷ شهر آلوده کشور تدارک دیده شده بود اما این برنامه ها متوقف شده که هم اکنون در عالی ترین سطح کاهش آلودگی هوای تهران مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: برنامه کاهش آلودگی هوای شهر تهران به زودی با حضور وزیران مربوطه، شهردار تهران و مسئولان مربوطه دنبال خواهد شد.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست بر نقش و مشارکت مردم و استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی به منظور کاهش آلودگی هوا تاکید کرد.

ابتکار حفظ تنوع زیستی در سطح کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: هم اکنون در حال پیگیری وضعیت یوزپلنگ آسیایی هستیم و سیاست های مربوطه را در بخش حیات وحش و تنوع زیستی دنبال می کنیم.

+1
0
  

3 دیدگاه

  1. مهدی مهابادی می‌گوید:

    امیدوارم.البته.

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

  2. ساسان می‌گوید:

    با توجه به شواهد و قراین وضعیت آلودگی هوا در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی چندان مساعد نیست . حال از آنجایی که تابلو نمایش آلودگی هوا و ایستگاه سنجش هر کدام در نقطه ای از شهر و در خارج از مرکز شهر واقع می باشد، خواهشمند است راهنمایی نمایید تقصیر بچه های ما از این بی برنامگی در حفظ سلامتی آنها چیست؟

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

  3. ساسان می‌گوید:

    مدیر محترم سایت دیده بان، سعی کنید کامنتها کامل و بدون جانبداری از مدیران کل منتشر شود.در کامنت بالا چرا عبارت محیط زیست را حذف نمودید؟ تا کی از مدیر کل محیط زیست استان خراسان شمالی حمایت میکنید؟ از شما به عنوان یک مرجع مطمئن و بی طرف در عرصه محیط زیست توقع بیشتری داریم.

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>