موردی از هجوم مگس میاز به گوزن های زرد سایت میانرود مشاهده نشده است

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: رئیس اداره محیط زیست دزفول در مورد هجوم مگس میاز و مرگ و میر گوزن های زرد سایت میانرود گفت: هیچ موردی از هجوم مگس میاز به گوزن های زرد موجود در سایت میانرود مشاهده نشده است.

فرهاد قلی نژاد افزود: طی چندین مرحله پایشی که در سایت تکثیر میانرود صورت گرفته است حدودا هفت لاشه گوزن زرد مشاهده شده که همگی گوزن های نر و مسن بوده و در نتایج نمونه گیری از لاشه ها نیز وجود میازیس تایید نشده است.

رئیس اداره محیط زیست دزفول گفت: این تعداد گوزن تلف شده در مقاطع زمانی مختلف طی یکسال گذشته مشاهده شدخ و طی ۲ ماه نیز هیچ موردی از مرگ و میر گوزن ها گزارش نشده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه گوساله جوانی در بین گوزن های تلف شده وجود ندارد و همگی پیر بوده اند به احتمال فراوان بر اثر کهولت سن و به مرگ طبیعی تلف شده اند.

+2
-4
  

4 دیدگاه

  1. reza می‌گوید:

    عدم بی تدبیری .می تونستن با تخمین سن به شکار چی ها اجازه شکار بدن تا از شکار غیر مجاز جلوگیری بشه هم حروم نمی شدن هم اینکه جلوی شکار غیر محاز گرفته می شد.

    داغ Thumb up 1 Thumb down 10

  2. مجتبی می‌گوید:

    چرا اجازه به شکارچی بدن
    حیوانهای گوشت خوار مگه چه مشکلی دارن که اجازه به شکارچی بدن

    پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 1

    • امیر می‌گوید:

      شکارچی ها هم حرف از تدبیر می زنن! حیات وحش این مملکت بدست این جماعت از بین رفته دست بردار که نیستند هیچی طلبکار هم هستند. موش و مور بخوره خیلی بهتر از اینه که پای شما جماعت به منطقه باز بشه
      برو پدر جان خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه.

      پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 1

  3. نیما می‌گوید:

    این خبر بو میده … منکه مشکوکم

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>