۴ واحد آسیاب سیمان و ۳ واحد سنگ شکن شرکت سیمان تهران تعطیل شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: دکتر محمدهادی حیدرزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از تعطیلی چند واحد آسیاب سیمان و سنگ شکن شرکت سیمان تهران خبرداد و گفت: همزمان با شرایط ماندگاری هوا و افزایش غلظت ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون و ایجاد شرایط ناسالم هوا در هفته گذشته و ادامه روند پایداری شرایط جوی در تهران طی روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی و از طرفی تصمیمات اخذ شده در کمیته هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا مبنی بر برخورد با واحدهای صنعتی آلاینده در سطح استان، تعداد ۴ واحد آسیاب سیمان شرکت سیمان تهران به همراه ۳ واحد سنگ شکن این مجموعه به حالت تعطیل درآمد.

حیدرزاده افزود: در راستای افزایش میزان پایش صنایع استان، طرح برخورد با واحدهای آلاینده در دستور کار اصلی این اداره کل قرار دارد.

وی همچنین گفت: اخطاریه های زیست محیطی از طرف ادارات تابعه به واحدهای صنعتی آلاینده ارسال می شود و در صورت عدم توجه، تعطیلی این قبیل واحدها در دستورکار قرار خواهد گرفت.

+3
0
  

2 دیدگاه

  1. مهرداد می‌گوید:

    این اقدام از تمام اقدامات قبلى مانند طرح زوج و فرد در کاهش آلودگى موثر تر خواهد بود.
    اگر برخورد با خودروهاى دودزا هم انجام شود مطمئن هستم آلودگى هوا کمتر خواهد شد.

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

  2. امیر (2) می‌گوید:

    سؤالی که پیش می آید اینستکه اگر این واحد آلوده کننده است، پس چرا جهت اصلاح و کاهش آلایندگی یا تعطیلی دائم آن اقدام نمی شود؟

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>