کشف اجزا بدن یک آهو، یک قوچ وحشی و پوست یک مار افعی در تایباد / اختصاصی

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع چندین نوبت شکار غیرمجاز توسط یک شکارچی غیرمجاز، نیروهای یگان محیط زیست به همراه پلیس آگاهی شهرستان تایباد پس از دریافت حکم قضایی وارد منزل فرد متخلف شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست تایباد در این باره گفت: در جریان بازرسی از منزل این شکارچی سابقه دار شاخ و جمجه یک رأس آهو، گوشت و اجزا بدن یک رأس قوچ وحشی، پوست یک حلقه مار افعی، لاشه ۲۲ قطعه گنجشک و ۲ قطعه پرنده مینا زنده گیری شده کشف و ضبط گردید.

محمد مظلوم پناه افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و متهم ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با حکم قاضی به بازداشتگاه منتقل گردید.

+7
0
  

5 دیدگاه

  1. مسعود ش می‌گوید:

    متاسفانه زندگیه این موجودات بازیچه دست ۱مشت شکارکش شده که نه قانون سرشون میشه نه انسانیت سرشون میشه(وقتی با محیط بان درگیر میشن)
    نه قدر این مواهب الهی رو میدونن نه برای مملکتشون ارزش قائل میشن
    قانونگذار هم که قربونش برم درک درست و اشراف کامل به مشگلات زیست محیطی نداره
    کی درست میشیم نمیدونم

    پر طرفدار Thumb up 17 Thumb down 2

  2. سبز پوش می‌گوید:

    با سلام و خسته نباشید به رییس اداره محیط زیست تایباد مهندس مظلوم پناه و همکارش آقای اربابی که دو نفری در ۲ شهرستان تایباد و باخرز اینهمه تلاش می کنند
    متشکریم

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 2

  3. عادل می‌گوید:

    چقدر آقایون محیط زیستی هوای هم رو دارن! رفیق دزدن و شریک قافله.

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

  4. سبز پوش ! می‌گوید:

    خدا تقدیر همه موجوداتش را از قبل مشخص کرده. این قانون طبیعته.
    صید در ذات انسان هم هست. مقصر شکارچیان نیستند متاسفانه مسئولین هستند که فکری برای ارضاء این نیاز برای مردم نمی کنند. شکارچیان محدودند پس میشه راه حلی پیدا کرد. سعی کنید حرمت انسانها را به خاطر پست و مقام خود زیر پا نگذارید.

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>