دستگیری عاملان اتلاف یک قلاده شغال

((دستگیری عاملان اتلاف یک قلاده شغال ))

عباس طاهریان در تفسیر خبر فوق افزود :

نیروهای یگان حفاظت محیط زیست خواف حین گشت زنی در عرصه های طبیعی این شهرستان و در محلی به نام جنگل تاغی نشتیفان به چهار دستگاه موتور سیکلت مشکوک برخورد نمودند.

موتورسواران با مشاهده مامورین با سرعت اقدام به فرار نموده از محل دور شدند.

محیط بانان در بررسی اطراف محل حضور موتورسیکلت ها متوجه یک قلاده شغال شدند که روی زمین افتاده به شدت نفس نفس می زد و توان حرکت کردن نداشت.

مامورین شغال را به خودرو خود منتقل و به تعقیب موتورسواران پرداختند. محیط بانان با شناسایی مسیرهای احتمالی متخلفین خود را به ورودی شهر نشتیفان رسانده و پس از دقایقی زمانیکه موتورسیکلت ها قصد ورود به شهر را دارشتند در کمین گرفتار شده، یکی از موتورسیکلت ها توقیف و راکبین آن دستگیر شدند و سایر متخلفین نیز از محل متواری شدند.

با انتقال متهم به اداره حفاظت محیط زیست خواف متهم در جریان بازجویی ها صراحتا به وقوع جرم، اعتراف و سایر همدستان خود را نیز معرفی نمود.

طاهریان با تأسف از موضوع گفت : متأسفانه عده ای بدون توجه به اهمیت حفظ اکوسیستم و اکولوژی و تنوع زیستی منطقه و صرفاً با هدف تفریح و گاها مطامع شخصی به جان حیات وحش افتادند و برای نابودی آن تلاش می کنند . حیوان مذکور نیز متأسفانه به دلیل تعقیب طولانی قبل از هرگونه تلاش از سوی دامپزشکان تلف گردید .
خاطرنشان می نماید دراین خصوص پرونده ی تخلفی تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع گردید .

0
0
  

2 دیدگاه

  1. محمد هادی می‌گوید:

    از این خواب خرگوشی بیدار شید مگه چقدر وقت گرامیتون میگره که قوانین شکار و صید و اصلاح کنید ،اونوقت میشه به خانم دکتر جایزه داد ،قوانین شکار و صید بازنگری شه هر چه زودتر لطفا”……………………………………

    پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 0

  2. ایمان می‌گوید:

    حیات وحش داره تمام می شه؟اگه تصویب کنند که هر آدم نادون > حین شکار کردن اگه گیر افتاد جرمش اعدام هست چی می شه؟بله آقایون تو خطر میوفتن آره؟
    بزارید تنها انرژی باقی مونده از اجداد ما رو هم بکشن…..

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>