مدیران کل جدید استان های زنجان و سیستان و بلوچستان معرفی شدند

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: طی احکامی از سوی معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، سعید محمودی به عنوان مدیر کل جدید محیط زیست استان سیستان و بلوچستان جانشین خسرو افسری و قربانعلی محمدپور به عنوان مدیر کل جدید محیط زیست استان زنجان جانشین امیر مهدویانی در این پست گردیدند.

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل جدید و اسبق محیط زیست استان های سیستان و بلوچستان و زنجان روز پنجشنبه ۹۳/۶/۶ با حضور معاونین سازمان حفاظت محیط زیست برگزار گردید.

+18
-75
  

26 دیدگاه

  1. یوز پلنگ درز می‌گوید:

    با امید موفقیت برای آقایان محمودی و محمد پور
    انشاالله خدمات مفیدی برای این استان ها انجام دهید

    پر طرفدار Thumb up 12 Thumb down 8

    • طبیعت دوست می‌گوید:

      اون آقایی را که اسم بردید بیا ببین چی به سر منطقه حفاظت شده اشترانکوه ودریاچه گهر آورده. باور کنید شکارچی ها و مخربین از رفتن ایشان بسیار نارحت وغمگین هستند . خدا به داد سیستان برسه !!!!!!!!!!!! از خانم ابتکار ممنونیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

      پر طرفدار Thumb up 16 Thumb down 4

  2. محیط می‌گوید:

    باسلام و آرزوی موفقیت و پیروزی انشااله بخواهند و بتونند خدمت بکنند

    داغ Thumb up 5 Thumb down 7

  3. احسان می‌گوید:

    همشون مثل همن
    کاری که نمیکنن هیچ محیط زیست رو هم به گند میکشن.

    پر طرفدار Thumb up 18 Thumb down 6

  4. ساسان می‌گوید:

    با سلام
    به نظرم زیبنده این این سایت نیست که تبدیل به پورنال سازمان دولتی شود و از نصب و عزل خبری منتشر کند بیشتر عملکرد و رخداده های مختلف را باید بررسی کند و نه اشخاص را؟؟؟؟؟
    با تشکر

    پر طرفدار Thumb up 9 Thumb down 0

  5. طبیعت دوست می‌گوید:

    یعد از ۳سال چالش با مدیر کل محیط زیست لرستان با فشار فعالان محیط زیست لرستان و بعد از سو مدیریت ایشان و برخی مدیران تحت امر از سمت خود عزل میشود . ازجمله خدمات ایشان در محیط زیست لرستان همکاری وبی تقاوتی در نابودی طبیعت و تخلفات آشکار و درگیری با انجمن ها و رها شدن مناطق حفاظت شده و …. در کمال ناباوری نامبرده که از طرفداران دو آتشه دولت قبلی هستند با دستور خانم ابتکار ریاست محیط زیست شهر تهران و معاون مدیرکل استان تهران شدند؟؟؟؟؟ و یکی از مدیران شهرستانی ایشان که به نابودگر اشترانکوه و محیط زیست معروف است همکنون برای مدیر کلی محیط زیست استان سیستان و بلوچستان معرفی شده؟؟؟ و یکی دیگر از معاونان ایشان در لرستان برای مدیریت اداره کل همدان معرفی در راه است. آفرین به خانم ابتکار با این کشفش.
    دیدبان عزیز باور کن با این روند سر کاریم و همین افراد به ما می خندند. باور کن بسیاری از فعالان محیط زیست و حتی کارکنان دلسوز سازمان محیط زیست از این وضعیت دلسرد شدند. خدا به داد تهران و سیستان و همدان و… برسه.
    در آخر بگم این اقدامات رییس سازمان محیط زیست توهین آشکار به فعالان محیط زیست و کارکنان دلسوز سازمان محیط زیست است.

    پر طرفدار Thumb up 13 Thumb down 4

    • حافظ سبز می‌گوید:

      باسلام
      این دوستمون که خودشو دوستدار طبیعت معرفی میکنه ایا واقعا دوستدار طبیعت است.؟ چون اکثر کسانی که مدیریت مجموعه را تضعیف میکنن فکر کنم پست و مقامی نگرفتن که اینطور مجموعه را تضعیف میکنن.
      بعد یه سوال؟؟
      - ایا این دستمون اهل همون استان لرستان هستند؟ اگه هستن خوب باید خوشحال باشن که سه تن از همشهریانشون مورد تایید معاون رئیس جمهور هست چون حاکی از اینه که افراد توانمند در این استان خیلی زیاد هستن بعد ایشون این سه نفر را قبول ندارن

      داغ Thumb up 2 Thumb down 5

  6. طبیعت دوست می‌گوید:

    مخربین محیط زیست در تصدی پستها در صف هستند.یقینا این پروژه تخریب باقی مانده های محیط زیست ایران است. ما در خصوص سوابق این افراد چیزی نمیگیم ولی خواهش میکنم از ریس سازمان محیط زیست کشور سوابق این افراد را بخواهین . این اقدامات توهین به شعور مردمه و از ایشان جواب می خواهیم.

    پر طرفدار Thumb up 11 Thumb down 5

  7. محیط بان خراسان می‌گوید:

    بیاید ببینید در خراسان چه خبر است فروش گوشت شکار و باندهای شکار و ماشین سواری مدیر با خانواده
    تشکر ابتکار

    پر طرفدار Thumb up 11 Thumb down 2

  8. علی می‌گوید:

    خانم ابتکار شما در مقابل خداوند و ملت ایران مسئولید و باید پاسخگوی انتصاب مدیران ضعیفی که عملکرد گذشته آنها باعث تخریب محیط زیست شده است را در نظر داشته باشید ، واقعا جای تأسفه که مدیرکل اسبق محیط زیست لرستان رو که فردی پرحاشیه و با عملکرد ضعیف بودند را هم اکنون به عنوان مدیر محیط زیست شهر تهران انتخاب کردید و مدیر محیط زیست شهرستان دورود لرستان که جزء باند همین آقا هستند رو حالا به عنوان مدیرکل جدید سیستان و بلوچستان منصوب نمودید !!!!!!!!
    به همه فعالان محیط زیست کشور این فاجعه زیست محیطی رو تسلیت میگم

    پر طرفدار Thumb up 13 Thumb down 4

  9. فریاد بی صدا می‌گوید:

    با سلام خدمت تمام دوستان
    جملگی از مدیر استان لرستان شاکی بودید و متاسفانه هیچکدام از آقای محمدپور همدان صحبت نکردید اما من برایتون می گویم.
    در ابتدا هشداری دارم برای مسئولین و روسای ادارات تابعه استان زنجان که آقایان عزیز به فکر پست جدید باشید چرا که محمد پور با خود نیرو می آورد
    ایشان ۵ سال همدان را جولانگاه خود و دوستان و فامیلهایش نمود . مثال:
    ۱ – آقای م…. (برادر خانم) که تا قبل از مدیریت ایشان بعنوان نیروی خدماتی شهرداری تهران بود با ایشان به همدان آمده و پس از ۳ سال خوش گذرانی و رانندگی خواهر و خواهرزادگان به مسئولیت فرماندهی یگان منصوب شد

    ۲ – آقای ب…. (از دوستان در محیط زیست دریایی سازمان) در سال ۸۹ وارد همدان شده تمام امکانات و منزل سازمانی در اختیارش قرار گرفت یکسال و نیم بیکار و تنها عملکرد ایشان گشت وگذار در اینترنت و استفاده از تمام امکانات دولتی و دریافت تشویق و اضافه کار فراوان و نهایتا از سال ۹۱ بعنوان رئیس اداره بهار معرفی گردید.

    ۳- آقای ز… (همشهری محمدپور) از سال ۹۲ بعنوان نیروی قراردادی وارد اداره کل همدان شده و ۴ ماه بعد به اداره کبودر آهنگ رفته و در بهمن ماه همان سال بعنوان سرپرست اداره کبودرآهنگ معرفی گردید.

    ۴- آقای ش … ( نیروی قراردادی سازمان ) از سال ۸۸ به محیط زیست همدان آمده و بعنوان مسئول بازرسی معرفی و پس از یکسال با ارتقائ درجه مجددا به سازمان مرکزی برگشت

    ۵ – آقای شر …. (از دوستان و آشنایان و فاقد سابقه خدمت در محیط زیست) بعنوان منشی استخدام و پس از ۵ ماه بدلیل بیماری و ناسازگاری آب و هوای همدان با ایشان و نبودن بخت و اقبال با او مجددا به محل زندگی خود در شمال رفته چرا که نمی توانست بدون رطوبت هوا زندگی کند

    ۶ – ش… (از دوستان سفارش شده سازمان) از سال ۸۷ بعنوان محیط بان وارد استان همدان شده در اداره ملایر مشغول به خدمت و از سال ۹۰ تاکنون ریاست دو شهرستان را تجربه نموده و ۸…. ۹….

    لازم به ذکر است که کلیه این آقایان از تمام امکانات و منازل سازمانی بهره مند بوده اند .
    فاجعه در این است که ایشان اصلا و ابدا به نیروهای بومی که هم از نظر تجربه و هم از نظر تحصیلات در سطحی بالاتر از این آقایان بودند اهمیت و توجه نمی داد هرچه از ایشان و باند بازی اش بگوییم کم است

    پر طرفدار Thumb up 14 Thumb down 3

  10. ایدین می‌گوید:

    اقای علی جنابعالی الکی درفکرتخریب مردم نباش این اقایی که تومیگی۵سال پیش رییس اشترانکوه بودوطبق اماراستان بیشترین سلاح را ازشکارچیان کشف وضبط کردودرشهرستان دورودبعداز۳۰سال ک ازانقلاب گذشته بودالودگی کارخانه سیمان را به ۱۰درصدمقدارسابق رسوندلطفا مغرضانه نظر نده مردم خودشان شعوردارن به شعورمردم توهین نکن

    داغ Thumb up 0 Thumb down 6

    • اشغال جمع کن محیط زیست ایران می‌گوید:

      نزارید رشوه خواریها و زدوبند با گله دارهای گوسفند در منطقه حفاظت شده اشترانکوه و بحث تبانی با کارخانه قند لرستان و سیمان وفارسیت و پرونده سازی برای محیط بانان زحمت کش و … را رسانه ایی کنیم .
      این افراد به اصطلاح مدیر کشفیات هدفمند معاونین خانم ابتکار هستند به زودی دستشان رو میشه. داداش ماه پشت ابر نمیماند>. ما نه مریض هستیم نه بیکار وهیچی را بی دلیل نمیگیم همان طور که از مدیران دلسوز دفاع میکنیم مقابل زیاده خواهی این افراد هم می ایستیم.ما قلبمان برای محیط زیست ایران میتپه ما مثل این افراد به محیط زیست مثل قرامت جنگی نگاه نمی کنیم.

      داغ Thumb up 3 Thumb down 3

    • طبیعت دوست می‌گوید:

      آثار جنایات در منطقه اشترانکوه در زمان مدیریت این آقا دل هر انسانی را به درد می آورد . طبق مستندات وشواهد

      داغ Thumb up 2 Thumb down 4

  11. علی می‌گوید:

    بابا بی خیال !!
    شهر دورود بیشترین آلودگی رو از جانب کارخانه سیمان داره !
    لطفا حقیقت رو بیان کنید

    پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 1

  12. ایدین می‌گوید:

    آقایی ک میگی نابودگر اشترانکوه تو خودت از اون کسانی بودی که حتما بهت باج نداده ک ایجور حرف میزنی چون ایشان به کسی باج نمیده و کار خودشو انجام میده.
    تن مرد و نامرد هردو یکیست / زمانه بگذرد تا بدانی مرد کیست.
    ب امید موفقیتش

    داغ Thumb up 2 Thumb down 4

  13. دورودی می‌گوید:

    ب جای تخریب خوشحال باشیدکه ی همشهری وهم زبانمان پست گرفته در کشور

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 2

  14. ... می‌گوید:

    من هیچ کدوم از این اقایان پست گرفته رو نمیشناسم جز اقای افسری که هیچی از محیط زیست نمیدونه..یکبار اومد دانشگاه زابل در مورد تبدیل هامون به هامون کوچک حرف زد انگار که میخواد مثل بچه ها کاردستی بسازه.
    تا فهم محیط زیستی نباشه همه چیز محکوم به فناسنت..
    مواظب دلتون باشید که با جهل و نادانی واسه محیط زیست نتپه.

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

  15. عاشق می‌گوید:

    من تقریبا همه مدیران کل محیط زیست ایران رو میشناسم مدیر جدید سیستان و
    بلوچستان با سوادترین و علمیترین مدیر است باید قدرشو دونست و با انصاف قضاوت کرد

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

  16. شاهد می‌گوید:

    تو که خودت رو طبیعت دوست معرفی میکنی همه مردم شهر دورود شما رو میشناسن ومیدونن مشکلت با این اقایون چیه شما کلا دنبال کتمان واقعیت هستی اون اقا در سطح سازمان محیط زیست معروف به ابر محیط بانه لطفا انصاف رو رعایت کنید

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 0

  17. افشین می‌گوید:

    آقای دکتری که ازش حرف می زنید یعنی دکتر محمودی از همکلاسی های دوره لیسانس بنده بوده و هست ایشان فردی قاطع
    شدیدا دلسوز محیط زیست ای کاش مملکت ما چندین محمودی داشت تا اوضاع محیط زیست ما سرو سامان پیدا می کرد
    بنده قصد تعریف از ایشان را نداشته و ندارم بلکه چون شناخت کامل از ایشان دارم وظیفه وجدانیم بود که این مطالب را بگم خواهشا تا از کسی شناخت ندارید وجدان خودتان را زیر پا نذارید و خلاف واقع صحبت نکنید در پایان آرزوی موفقیت روز افزون
    برای اقای دکتر دارم

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 1

  18. علی دالوند می‌گوید:

    با سلام خدمت همه دوستان
    شاید امروزه کسی با شایستکی مثل اقای سعید محمودی بتونه به این پست مدیر کلی برسه باعث افتخاره برای تمام دوستداران محیط زیست چرا که از تمام مردم دورود و دوستاران محیط زیست بپرسی به جان او قسم می خورن
    کسی بو د که نکذاشت یک ماهی از رودخانه سزار صید بشه
    کسی بود که نکذاشت در طول مدیریت یک پرنده شکار بشه
    کسی بود نکذاشت اطراف دریاچه کهر ساخت ساز بشه
    اقای سعید محمودی ۳ ماه که رفته از دورود خدا وکیلی بعد او دارن اطراف دریاچه کهر ساخت ساز می کن چرا شما دوستان بیاد در شهرستان دورود بپرسید چرا تهمت میزنید خدا وکیلی امروز محیط زیست کشور احتیاج به جوانهای مثل محمودی نداره
    اینجا می کم خانم ابتکار دستت را می بوسم به خاطر انتخاب اقای محمودی
    از خدا می خوام جوانهای با لایاقتی مثل اقای محمودی همیشه موفق باشن
    یاعلی
    وبلاک من هم سری بزنید تا نظر سنجی مردم دورود رو ببنید
    وبلاک محیط زیست دورود

    پر طرفدار Thumb up 8 Thumb down 1

  19. من کارمند محیط زیست سیستان و بلوچستان هستم از روز ی که دکتر محمودی مدیر ما شده واقعا تحول اساسی در اداره ایجاد شده انگیزه به بچه ها داده همه دلگرم شدن وضعیت معیشتی کارکنان با برداختیهایایشون بهتر شده نظم خوبی به اداره حاکم شده واقعا شخص با سواد و کار بلد وباتعصبیه ونسبت به مدیر قبلی خیلی خیلی بهتره من با اقای دالوند هم عقیده ام و از دکتر ابتکار تشکر میکنم

    موافقم / مخالفم Thumb up 3 Thumb down 2

  20. میرزایی می‌گوید:

    سلام
    من به عنوان یک دورودی انتخاب آقای محمودی را به ایشان تبریک میگویم

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 1

  21. میرزایی می‌گوید:

    سلام من به عنوان یک دورودی از انتخاب آقای محمودی خیلی خوشحالم یکی از کارهای ایشان به خاطر این بود دارای یک سایت محیط زیست بود و شاید تنها شهری بود که دارای سایت محیط زیست باشه این خودش در کشور نمونه باشه و از آقای محمودی به خاطر حفاظت از طبیعت دورود از اینجا از ایشان تشکر میکنم.امیدوارم رئیس بعدی ادراه محیط زیست دورود مثل آقای محمودی فعال باشد

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 1

  22. علی دالوند می‌گوید:

    دوستان من پیامهای شما رو خوندم بالای صحفه
    دوستان برید از مردم دورود درباره اقای محمودی بپرسید
    به خاطر زحمات دکتر محمودی امروز شهرستان دورود به عنوان پایتخت طبیعت ایران شناخته میشه دوستان عزیز اسم پایتخت طبیعت امد یعنی در راس این موفقعیت اولین شخص و مدیر مدیر محیط زیست شهرستان است امروز به خاطر تلاش اقای محمودی و اقای کورش لشنی دو مدیر توانا محیط زیست دورود شاهد این افتخار برای شهر دورود هستیم دوستان طبیعت دوست به خاطر مدیریت و حفظ منطقه اشترانکو ابشارهای دورود تالابهای زیبای این شهرستان رودخانه سزار جنکلهای وسیع زاگرس امروز به پاس تلاش و مدیریت اقای محمودی امروزه شاهد این افتخار هستیم من به جرات اینو می کم ما مردم دورود تا اخر عمر برای اقای محمودی دعا می کنیم به خاطر تلاشهای صادقانه امیدواریم ریس بعدی شهرستان بتنونه مثل اقای محمودی باشه این ارزوی ما دورودیهاست

    پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>