مجموعه تلویزیونی «هوای تازه» با مضمون حفظ محیط زیست به روی آنتن می رود

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): مجموعه تلویزیونی «هوای تازه» برنامه ای است با مضمون حفظ محیط زیست که از شبکه افق سیما پخش می شود.

تهیه کننده هوای تازه در مورد این برنامه گفت: برنامه تلویزیونی هوای تازه سعی دارد نگاه تازه ای به موضوع محیط زیست بیافکند، نگاهی بر پایه رشد فرهنگی و محیط زیستی و آگاهی از مسائل مربوطه و به روز محیط زیست جهان.

علی اکبر وفایی زاده با بیان اینکه موضوع محیط زیست ملیت بردار نیست و مرز نمی شناسد بلکه یک موضوع جهانی است، اظهار داشت: بدین لحاظ در این برنامه، علاوه بر معرفی یک موضوع، با افراد و گروه هاى فعال محیط زیست در قالب یک مستند ۱۵ دقیقه ای در ابتداى هر برنامه، مسایل جهانی محیط زیست مانند حفاظت از حیات وحش، معرفی سمن های کشورهای مختلف و طرح های زیست محیطی جهانی و فیلم های کوتاه و انیمیشن با مضامین متنوع مرتبط با طبیعت در ادامه برنامه دیده می شود و در نهایت با نقد و بررسی آخرین خبرهای مربوط به محیط زیست و گزیده ای از پیامک ها و عکس ها و فیلم های بینندگان برنامه به اتمام می رسد.

این برنامه به کارگردانی بهرام سنجابی و با کارشناسی و اجرای محمدعلی اله قلی و افشین زارعی پنجشنبه ها ساعت ۲۱ (تکرار جمعه ها ساعت ۱۱٫۳۰) به روی آنتن می رود.

همچنین قسمت های پخش شده برنامه هوای تازه را می توان بر روی کانال این برنامه در سایت آپارات مشاهده نمود.

+227
-16
  

5 دیدگاه

  1. مهسا می‌گوید:

    چه عجب … امیدوارم پیام های مثبت و تاثیرگذاری داشته باشد

    پر طرفدار Thumb up 10 Thumb down 1

  2. Blue Fox می‌گوید:

    سپاس.

    پر طرفدار Thumb up 9 Thumb down 0

  3. غلامرضا معینی جزنی می‌گوید:

    با سلام
    من کارشناس کامپیوتر هستم و پیگیر مشکل زباله های الکترونیکی (قطعات معیوب یا مستعمل ) هستم ولی هیچ ارگان یا سازمانی
    جوابگو نیست . خواهشمند است اگر صلاح میدانید در این مورد برنامه ای تهیه و یا با اطلاع رسانی از خطرات دور ریختن این قطعات مردم را آگاه و بنده را نیز راهنمایی فرمایید.
    در ضمن برنامه بسیار عالی و بی نظیری دارید.
    قربان شما غلامرضا معینی جزنی

    پر طرفدار Thumb up 3 Thumb down 0

  4. همراز می‌گوید:

    سلام ، برنامه ای که بدون تعارف دیدنش را به دیدن هر برنامه یا فیلمی ترجیح می دهم و ادامه آن لازم و باعث خوشحالی این حقیر و هر طبیعت دوستی خواهد بود . مایلم اگر قابل باشد در حد توانم خدمتگذار این سرمایه خدادادی در این سرزمین زیبا باشم . دست همه شما تلاشگران این برنامه را میبوسم .ارادتمندتان-همراز

    پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 0

  5. جمشید از خوی می‌گوید:

    در عصر سلطه رسانه ها و سرعت سریع خبر رسانی و جذب مخاطب، نحوه اطلاع رسانی از ساعات پخش برنامه ها در سیمای داخلی واقعا شرم آور و مایه شگفتی است.!
    این از مصادیق نادیده گرفتن حقوق مخاطب نیست که بعوض زیر نویس کردن ساعات پخش برنامه ها از شبکه های داخلی در ساعات معین و با فواصل کوتاه نیم یا ۴۵ دقیقه ای کمی از سرگردانی و بلاتکیفی بیننده کم کنید.!
    از وضع بروز رسانی این پرتال معلوم است که چه شکاف بزرگی بین مشترکان و گردانندگان این شبکه ها وجود دارد.
    براستی مایه تاسف نیست، اگر برنامه ای طبق روال در جدول پخش قرار نمیگیرد از قبل به مخاطبان آن در شبکه مربوطه اطلاع رسانی شود.؟!
    مثال عینی آن برنامه هوای تازه در مورخه ۱۱ شهریور۹۵ از شبکه افق.!!!!

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>