شکارچی متخلف در فیروزکوه به جزای نقدی و مصادره اسلحه به نفع دولت محکوم شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): چندی قبل نیروهای یگان محیط زیست شهرستان فیروزکوه یک شکارچی غیرمجاز را بازداشت و از این متخلف یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیرمجاز (قاچاق) کشف و ضبط نمودند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فیروزکوه در این باره گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به جرم حمل و استفاده از سلاح غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی گردید.

محمد فریدی اظهار داشت: در جریان رسیدگی به پرونده این شکارچی متخلف در دادگستری شهرستان فیروزکوه، دادگاه با توجه به محتویات پرونده بزهکاری متهم را محرز و مسلم دانست.

بنابراین دادگاه با استناد قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و قانون مجازات اسلامی متهم را به پرداخت پنج میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

ضمن اینکه بر اساس حکم دادگاه اسلحه کشف شده به نفع دولت (وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) ضبط گردید.

حکم صادره به واحد اجرای احام ارجاع شده و اسلحه قاچاق متعلق به شکارچی متخلف که در اختیار اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه بود به نفع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مصادره شد.

+68
-1
  

2 دیدگاه

  1. میثم می‌گوید:

    خب سلاح قاچاق باید مصادره بشه!!!!. توسط هر ارگانی سلاح قاچاق توقیف بشه اسلحه مصادره و فرد خاطی محاکمه خواهد شد. چه برای شکار استفاده کرده باشه چه در منزل بدون هیچ استفاده ای کشف بشه

    پر طرفدار Thumb up 18 Thumb down 11

  2. پرنده مهاجر می‌گوید:

    اگه این تفنگهای قاچاق جمع شه کلا حیات وحش یه نفس عمیق میکشه

    اسلحه های قاچاق آفت طبیعتند

    پر طرفدار Thumb up 16 Thumb down 6

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>