محیطبانان استان سمنان در حرم مطهر ضامن آهو

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): محیط بانان استان سمنان فرخنده جشن زادروز ولادت پیامبر اعظم (ص) را در حرم مطهر ضامن آهو حضرت ثامن الحجج (ع) برگزار نمودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: همزمان با ولادت با سعادت نبی اکرم (ص) محیط بانان استان سمنان رهسپار حرم مطهر ضامن آهو حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) شدند.

عباسعلی دامنگیر اضافه کرد: از آنجا که نام مبارک امام هشتم، امام مهربانی و ضامن آهو موجب قرابت قلبی محیط بانان با این امام همام است لذا تلاش شد از فرصت پیش رو برای تحکیم این ارادت از طریق سفر زیارتی ۳۲ نفر از محیط بانان زحمتکش استان که تلاش آنان جلوه ای از روایت حمایت آن حضرت از آفریده های خداست به نحو شایسته ای مورد بهره مندی قرار گیرد.

این سومین سفر زیارتی سال جاری است که به منظور ارتقاء معنویت و محبت اهل بیت (علیهما السلام) از محل رفاهیات این اداره کل برای ایثارگران، محیط بانان و سایر کارکنان ترتیب داده شده که شامل یک سفر به عتبات عالیات جهت ۳۸ نفر از همکاران و دو سفر به مشهد مقدس ۶۵ نفر از خانواده ایثارگران و ۳۲ نفر از محیط بانان بوده است.

+30
-10
  

2 دیدگاه

  1. کاسپین می‌گوید:

    محیطبانهای عزیز به شهر ضامن آهو خوش آمدید خدا حافظ و نگهدارتان باشد .

    پر طرفدار Thumb up 11 Thumb down 5

  2. ایمان می‌گوید:

    درود بر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان و محیط بانان عزیز و پر تلاش آن به سبب این کار ارزشمند و شایسته
    زیارت امام مهربان، ضامن آهو قبول باشد.

    پر طرفدار Thumb up 10 Thumb down 3

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>