برگزاری هرگونه تجمع بدون مجوز وزارت کشور در پارک پردیسان ممنوع است

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): سازمان حفاظت محیط زیست در اطلاعیه ای اعلام کرد: نظر به قرار داشتن در هفته تبلیغات انتخاباتی و شرایط خاص این هفته، برگزاری هرگونه تجمع در پارک پردیسان بدون اخذ مجوز وزارت کشور ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، پیرو فراخوان تجمع در پارک پردیسان از سوی حامیان حقوق حیوانات به دنبال حیوان آزاری اخیر، روابط عمومی این سازمان اعلام کرد: سازمان حفاظت محیط زیست ضمن احترام به مطالبات و دغدغه افکار عمومی در موضوع حیوان آزاری و با ابراز خشنودی از بازداشت فرد خاطی با همکاری خوب دستگاه قضایی، همان طور که در خبرها آمده است، اعلام می دارد ماده واحده حمایت از حیوانات بی سرپرست را تقدیم دولت کرده و پیگیر تصویب آن است.

بنابراین از دوست داران محیط زیست و فعالان حقوق حیوانات انتظار می رود با همکاری مناسب خود، این سازمان را در پیگیری اقدامات و روند قانونی این مسیر یاری کرده و مطالبات خود را در نشستی که قرار است به منظور بررسی این ماده واحده با حضور فعالان حقوق حیوانات برگزار شود، مطرح نمایند.

 

+129
-10
  

8 دیدگاه

  1. میش مرغ می‌گوید:

    چرا ممنوعه؟

    پر طرفدار Thumb up 19 Thumb down 2

  2. DORNA می‌گوید:

    ان شالله فعالان محیط زیست و سمن ها همیشه آنقدر قوی عمل کنند که سازمان ها را اینگونه به پاسخگویی وادار نمایند.
    برگزاری تجمع آرام می تواند بخشی از خشم فعالان محیط زیست را به شکل اعتراضی مسالمت آمیز نمایان سازد، ممانعت از این نوع اجتماعات ممکن است باعث تدوام یافتن نارضایتی عمومی شود.
    دیده بان شما به تصویر فرد دستگیر شده دسترسی دارید تقاضا دارم تصویر را با شکارچی که در فیلم هست تطبیق دهید و اطمینان یابید که فرد دستگیر شده همان شکنجه گر است ممنونم از شما.

    پر طرفدار Thumb up 16 Thumb down 1

    • kooshan می‌گوید:

      برخی در مورد هویت متخلف و بعضی در باره سگ مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار گرفته اظهار شک کرده اند علاوه بر اینکه این تشکیک ها از سوی «س. ح. م. ز.» و نیروهای عمل کننده رد شده و در رسانه های زیست محیطی منعکس است اما باید توجه داشت اگرچه این موضوع بجای خود مهم است اما موضوعی با زوایای پیچیده نیست که بخواهند کسی دیگر را بجای فرد مذکور دستگیر کنند. ضمن اینکه مهم برخورد قانونی مناسب بوده که انجام شده است.

      داغ Thumb up 2 Thumb down 8

  3. مهسا می‌گوید:

    فقط همینو یاد گرفتن بگن… حالا مگر تا الان گوش شنوایی بوده ؟؟؟! اگر اقدام و فعالیتی هم شده حامیان و حافظا ن حیوانات و طبیعت بودند و نه شهرداری ها و سازمانهای دولتی.. متاسفم ..

    پر طرفدار Thumb up 16 Thumb down 1

  4. kooshan می‌گوید:

    فعالیتها و کنشهای شناسنامه دار مدنی و منضبط در همه زمینه ها و از جمله محیط زیست و دفاع از حق حیات امن حیوانات لازم و سودمند هستند بشرط آنکه هماهنگیهای قانونی آن انجام شده باشد و در این رابطه تذکرات «س. ح. م. ز.» بجا و منطقی است از طرف دیگر بانیان این فراخوان گرچه با حسن نیت هم انجام شده باشد مشخص و معلوم نیستند و نباید فراخوان چند سال پیش در همین محل را فراموش کرد که یکی از نتایج آن کشته شدن گوزن زرد پارک پردیسان توسط افرادی بود که هویت و هدف آنها همچنان مجهول مانده است و در حال حاضر و همانطور که «س. ح. م. ز.» بدرستی اعلام نظر کرده زمان مناسبی برای گردهمایی این فراخوان نیست.

    داغ Thumb up 3 Thumb down 17

  5. کاسپین می‌گوید:

    حیوانات بی گناه هیچ حامی ندارند
    به امید روزی که حقوقی که دین مبین اسلام برای حیوانات در نظر گرفته کاملا اجرا شود
    انشاءالله مجلس آینده به فکر حقوق حیوانات باشد

    داغ Thumb up 14 Thumb down 12

  6. سوادکوهی می‌گوید:

    مگر این تجمع کنندگان قصد اختشاش دارند
    اتفاقا میتونه بحث جالبی باشه که یکی از مطالبات مردم از نمایندگان دفاع از حقوق حیوانات و محیط زیسته

    پر طرفدار Thumb up 9 Thumb down 3

  7. محسن رزاقی، ((سلام بر حامیان جانداران)) می‌گوید:

    ((سلام بر حامیان جانداران))
    ظلم ستیزی نباید ممنوع باشد مخصوصا در جامعه ای که اسلامی نامیده میشود!!!!!!!

    موافقم / مخالفم Thumb up 2 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>