رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پیامی شهادت سه محیط بان کشور را تسلیت گفت

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): نیروی انتظامی در پیامی شهادت مظلومانه «محمد دهقانی»، «پرویز هرمزی» و «منوچهر شجاعیان»، سه محیط بان شجاع و فداکار در درگیری با شکارچیان متخلف را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، متن پیام تسلیت  سرتیپ دوم پاسدار محمد شرفی به این شرح است:

سرکار خانم دکتر ابتکار
سلام علیکم

درود و رحمت می فرستیم به روح پاک و مطهر نیروهای جان برکف محیط بان که در صراط تثبیت امنیت محیط زیست و حذف شکارچیان غیرمجاز و متجاوز به مناطق حفاظت شده، جان خودر ا فدا نموده و دعوت حق تعالی را لبیک گفتند.

هم اکنون که ایام سخت و غمناکی را به سبب فراق یاران پشت سر می گذاریم، آنچه مهم است ادامه راه آن عزیزان سفر کرده می باشد که همه مصمم به آن هستیم.

اینجانب به نیابت از جانب کلیه همرزمانم در پلیس پیشگیری ناجا، عروج ملکوتی سه تن از محیط بانان کشور که در صحنه درگیری با عوامل مسلح غیر قانونی به هنگام انجام ماموریت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، به محضر حضرت ولیعصر (عج) رهبر فرزانه انقلاب، جنابعالی و همه همرزمان و یارانشان در جای جای میهن اسلامی ایران تسلیت عرض می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد اشرفی
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی

+48
-33
  

3 دیدگاه

  1. محمد کریمی می‌گوید:

    خبرها دیر به ایشان میرسد!

    پر طرفدار Thumb up 15 Thumb down 0

  2. محسن رزاقی می‌گوید:

    ممنون که بیاد این عزیزانید.
    کاش برنامه ای ریخته بشود که همکاری بیشتر بین ناجا ومحیطبانان ایجاد شود تا کمتر شاهد مظلومیتتهای این عزیزان باشیم. و دیگر هر بی سر و پایی جرأت دست درازی به سرمایه های ملیمان و جسارت به این قشر ایثارگر را نداشته باشد.

    و من الله التوفیق….

    داغ Thumb up 6 Thumb down 10

  3. دلسوز می‌گوید:

    کاش محیط بانان کلاً از نظر حقوق و مزایا و مدیریت و ضابط بودن تحت امر نیروی انتظامی بودن شاید کمتر حق محیط بانان ضایع میشد

    پر طرفدار Thumb up 5 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>