حمید ظهرابی و کریم شافعی بعنوان معاونین محیط طبیعی و توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شدند

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی، کریم شافعی را به سمت معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس این سازمان منصوب کرد.

عیسی کلانتری همچنین سیدمحمد مجابی را به سمت مشاور خود منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، عیسی کلانتری در احکام جداگانه کریم شافعی را به سمت معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس این سازمان منصوب و با تقدیر از زحمات و تلاش های سید محمد مجابی، وی را به سمت مشاور خود  کرد.

کریم شافعی متولد ۱۳۴۰ در شهر مرند، وکیل پایه یک دادگستری مرکز و دارای مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد مدیریت است. نماینده دوره سوم و هفتم مردم مرند در مجلس شورای اسلامی، نماینده نخست وزیر در وزارت کشور، معاون فرمانداری تهران، مشاور دبیر کل سازمان امور اداری و استخدامی کشور،  مشاور حقوقی و امور بین الملل وزیر کشاورزی، رئیس سازمان امور اراضی کشور، مشاور حقوقی شهردار تهران و عضو مجامع عمومی بانکهای کشور از جمله مسئولیت های مهم کریم شافعی در گذشته است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی حمید ظهرابی را به سمت سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی این سازمان منصوب کرد.

عیسی کلانتری در سومین حکم خود پس از تصدی ریاست سازمان حفاطت محیط زیست، حمید ظهرابی مدیرکل فعلی محیط زیست استان اصفهان را به سرپرستی معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی این سازمان منصوب کرد.

حمید ظهرابی متولد سال ۱۳۵۲ در ممسنی با ۲۱ سال سابقه خدمت و دارای مدرک کارشناسی ارشد محیط زیست از دانشگاه اهواز است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان، معاون مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس از جمله مسئولیت های پیشین حمید ظهرابی است.

—————————————————————————————————————————————————————————–

آخرین اخبار محیط زیست و حیات وحش کشور را بصورت لحظه ای و در کوتاه ترین زمان از طریق کانال تگرام دیده بان دریافت کنید.

+203
0
  

4 دیدگاه

  1. محسن رزاقی می‌گوید:

    چرا همش کشاورزی و چرا همان متخصص تنوع زیستی و امور حیات وحش نداریم.
    چون نگاه ما همیشه بهره برداری از این طبیعت بدبخت بوده نگاه حفاظتی لازمه ماست.
    الان این بخش حیات وحش ماست که مظلوم واقع شده یه مقدار تخصصی تر مثلا: ما سازمان جنگل ها و مراتع داریم بسیار خوب ولی نوبت حیات وحش که میرسد سازمان حفاظت محیط زیست، ببینید چقدر کلی شد! مسئله باید تخصصی تر شود (سازمان حفاظت از حیات وحش چ نتوع زیستی)

    داغ Thumb up 3 Thumb down 13

  2. رشید می‌گوید:

    تنها خواسته از افرادی که درسازمان محیط زیست مشغول بکارمیشوند یکبار وظایف سازمان را مطالعه کنند تا بتوانند به ان عمل کنند (اگر بخواهند)

    پر طرفدار Thumb up 14 Thumb down 1

  3. دکتر سید مهدی خاتمی می‌گوید:

    انتصاب مهندس ظهرابی بعنوان معاونت طبیعی سازمان محیط زیست کاری بسیار شایسته و بجاست .دیدگاه زیست محیطی ، تخصص و مدیریت قوی ایشان در استان های سمنان و اصفهان که مدیر کل بودند باعث پیشرفت بسیار چشمگیر و مثال زدنی سطح کارشناسی و علمی در بخش اداری و افزایش سطح حفاظتی مناطق تحت مدیریت شد. مهندس ظهرابی درد آشنا به مشکلات محیط زیست بویزه پرسنل و محیط بانان هستند و شک ندارم که این شیوه و مرام اخلاقی و کاری را در پست جدید نیز به کار خواهد بست تا موجب ارتقاء وضعیت موجود شود .البته اینها به شرطی محقق خواهد شد که پرسنل محترم و همکاران نیز ایشان را یاری کنند.

    پر طرفدار Thumb up 7 Thumb down 3

  4. ناصری می‌گوید:

    با سلام امیدواریم ریاست جدید سازمان حفاظت محیط زیست از افراد کار امد و لایق و کاردان در مدیریت حفاظت محیط زیست استانها استفاده نمایند و از ابقائ و یا انتصاب افراد متظاهر ؛متملق و چاپلوس که باعث دلسردی و بی انگیزگی کارکنان در سطح استانها شده اند و اجتناب نمایند .

    پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 1

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>