ده روباه آسیب دیده پس از تیمار و درمان در طبیعت استان مرکزی رهاسازی شدند

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): ده روباه که در استان مرکزى بر اثر حوادث متخلف آسیب دیده بودند، پس از چندین ماه تیمار و درمان و بدست آوردن سلامتى کامل در زیستگاه طبیعى خود رهاسازى شدند.

رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی  در این باره گفت: این روباه ها طی چند ماه گذشته در جریان گشت و پایش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان در حالیکه آسیب دیده بودند زنده گیری شده اند.

زهره موسوی اظهار داشت: از آن‌جا‌ که این حیوانات در آن زمان از وضعیت سلامت مناسبی برخوردار نبوده‌ و توانایی رها‌سازی در طبیعت را نداشتند، توسط آمبولانس حیات وحش برای رسیدگی‌های لازم و مداوا به کلینیک حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست انتقال یافتند.

هفته گذشته این حیوانات از کلینیک حیات وحش تحویل گرفته شدند و امروز که ‌آماده رهاسازی در طبیعت هستند، به ‌زیستگاه‌هایی که توسط کارشناسان محیط زیست مشخص شده منتقل و به دامان طبیعت بازگردانده شدند.

—————————————————————————————————————————————————————————–

آخرین اخبار محیط زیست و حیات وحش کشور را بصورت لحظه ای و در کوتاه ترین زمان از طریق کانال تگرام دیده بان دریافت کنید.

+7
0
  

4 دیدگاه

  1. پلنگ هفتاد قله (مهراب) می‌گوید:

    دم شما گرم

    پر طرفدار Thumb up 28 Thumb down 6

  2. محسن رزاقی، ((سلام بر حامیان جانداران)) می‌گوید:

    زنده باد محیط بان

    پر طرفدار Thumb up 21 Thumb down 7

  3. پیکاسو می‌گوید:

    با تشکر از پرسنل محترم محیط زیست استان مرکزی و محیطبانهای گرامی

    پر طرفدار Thumb up 21 Thumb down 5

  4. محمود از خمین می‌گوید:

    جا دارد در همینجا از زحمات اقای محمود کلنگری و خانم حضرتی فعالان محیط زیست استان مرکزی که نقش بسزایی در تیمار ورها سازی حیوانات وپرندگان اسیب دیده را دارند تشکر کنیم

    پر طرفدار Thumb up 12 Thumb down 4

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>