شکارچی متخلف به جرم حمل سلاح غیرمجاز به جزای نقدی محکوم شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): چندی قبل نیروهای یگان محیط زیست پارک ملی بوجاق حین گشت و پایش با یک شکارچی غیرمجاز مواجه شده و جهت برخورد قانونی با متخلف وارد عمل شدند.

نیروهای محیط زیست شکارچی غیرمجاز را شناسایی نمودند اما متخلف که اسلحه قاچاق به همراه داشت با مشاهده مامورین اقدام به فرار نمود.

با شکایت اداره محیط زیست پارک ملی بوجاق پرونده ای در این رابطه در مراجع قضایی تشکیل و متهم که کاملا شناسایی شده بود به دادسرا احضار شد.

در جریان رسیدگی به این پرونده در دادگاه عمومی بخش کیاشهر، دادگاه با توجه به گزارش ضابطین خاص دادگستری (نیروهای محیط زیست)، اعترافات صریح و دفاعیات بلاوجه متهم و سایر محتویات پرونده بزهکاری متهم را محرز و مسلم دانست.

بنابراین دادگاه متهم را به جرم حمل سلاح غیرمجاز به پرداخت بیست میلیون جزای نقدی محکوم نمود.

+49
-15
  

1 دیدگاه

  1. محسن رزاقی می‌گوید:

    بارها و بارها مسئله ای را درخواست کردم باز نیز جهت یادآوری تکرار میکنم یک مسئله مهم این است که نیاز به برنامه ای کامل و ویژه جهت جمع آوری سلاح وجود دارد که بشدت از لزومات است.

    داغ Thumb up 5 Thumb down 5

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>