پیام دکتر سعید محمودی مدیرکل محیط زیست استان تهران به‌مناسبت روز محیط‌بان

پایگاه خبری دیده‌بان محیط زیست ایران (IEW): همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) و روز ملی محیط‌بان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط‌بان و شهدای راه حفاظت از عرصه‌های طبیعی کشور، در پیامی این روز را به همه محیط‌بانان و تلاشگران این حوزه تبریک و تهنیت گفت.

سعید محمودی در بخشی از این پیام بیان داشت: فداکاری، دلسوزی و از خودگذشتگی محیط‌بانان برای دفاع و صیانت از حریم مقدس طبیعت و تنوع زیستی با هیچ معیار و میزانی جبران شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه عشق به طبیعت و حیات وحش در محیط‌بانان و شغل محیط‌بانی یک عشق پاک و الهی است، افزود: محیط‌بانان عاشقان گمنام و بی‌ادعایی هستند که جهادگونه جان خود را در معرض انواع و اقسام خطرات و آسیب‌ها قرار داده‌اند تا با کمترین مزد و چشم‌داشت و امکاناتی از انفال و منابع ناب الهی مراقبت و حفاظت کنند.

محمودی در این پیام بر لزوم حمایت همه‌جانبه دولت، دستگاه قانون‌گذار، مسئولین و مردم از محیط‌بانان کشور این قشر مظلوم و فداکار برای حفاظت هرچه بهتر از طبیعت شکننده کشور تأکید کرد و گفت: اگر تلاش و جانفشانی و عشق محیط‌بانان کشور نبود به جرأت می‌توان گفت که امروز طبیعت و حیات وحشی هم در کشور نبود.

وی در پایان با تبریک این روز به همه محیط‌بانان کشور خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که یک محیط‌بان هستم و با تمام وجود حامی و دوستدار محیط‌بانان هستم.

+2
0
  

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>